1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    ff offtopic..

Door al jullie verhalen benk nu weer verslaafd aan morrowind :D

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat voorwerp heet de Bitter Cup, de locatie staat als het goed is in je journal.
    PAS OP, als je de Bitter Cup oppakt vraagt hij je of je hem wilt gebruiken. Zeg Nee, want als je ja zegt verdwijnt de Bitter Cup en kun je je opdracht niet meer volbrengen.

De Hlervu Locket ligt in een van de kamers in de guardquarters, in een kist als ik me niet vergis.

3. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog bedankt voor de tip Banneke, ik ben nu alleen bussy met geld maken, in het begin van de game ben ik alleen bezig gewees met grotten en tumbes uit te moorden waardoor je snel goede skills krijgt, tipje: Ga naar Vivec, ga naar St. Olms, ga na de onderwerken daarvan, beetje zoeken en je komt een soort van persoon tegen met een heeeeeeeelll goed zwaard, ben ff naam kwijt.

4. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ook bedankt van Perfect Shit tip, maar ik kan hem moeilijk te vriend krijgen omdat ik een Nord ben, dat zijn vijanden van de Dark Elfs, en dat is Savor Trandel, of heb je nog andere goede tips om iemand als vriend te krijge??

5. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met centjes

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel ook als Nord maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een dark elf me niet mag doordat ik een Nord ben. Er wordt volgens mij niet gekeken naar de rassen.

Een goed voorbeeld: Mijn broertje speelt als Argonian. Op een gegeve moment kwam hij een groep dark elves tegen die een hekel hadden aan Argonians en een andere Argonian bedreigde. In plaats van mijn broertje ook aan te vallen werkte het door met ze te praten dat die 'Filthy Lizzard' het niet waard was.

Het maakt dus volgens mij niks uit wat voor ras je hebt, al zeggen ze van wel. (bug?)

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

de skills zijn de verschillen van de rassen, en misschien is het ook zo dat de waardering voor een bepaald ras misschien iets minder is (bijv. Kahjiit heeft een reputatie als dief, orcs schrikken af...), maar het grootste verschil is uiteraard de skills...

8. p1m

p1m Guest

en een klein verschil tusse Man en vrouw..

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    maar dat is toch nauwelijks merkbaar?

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een klein beetje wel

In de mainquest hoef je, om Telvanni Hortotor te worden, als vrouw de twee vrouwelijke counsilmembers niet om te kopen.

En als man kun je, als je de mainquest hebt afgemaakt, trouwen met een of andere Kajit in Pelagiad.

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ohhh... op die fiets!!

da's zo'n thief die mijn vriendin wilde worden, en toen ze dat was, verdween ze ineens, nooit meer iets vaan gehoord... :eek:

Arashi ofzoiets was haar naam...

wel grappig, maar zo'n groot verschil is het nou ook weer niet hoor.. |:-

12. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou echt het voordeel van als die dief te gaan en wat is er erg goed het sterrenbeeld thief of kan je als dief beter shadow nemen

en is wood elf beter(lijkt me wel cooler want hij kan schoenen dragen) of die kajit

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet altijd een sterrenbeeld paken dat iets aan je verbeterd, the mage of atronach zijn erg goed, je hebt dan meer magicka als normaal. Bij de atronach heb je wel stunded magicka (wat je gebruikt kun je niet door rusten aanvullen), daarom heb je dan constant spellabsorbtion van 50 pt. Ik zou geen sterrenbeeld paken waar je alleen een power krijgt zoals the shadow en the tower, alle powers kun je later als spell kopen.

Om het beste ras te kiezen zou ik kijken naar speciale abilities. Een nord is bijvoorbeeld immuun voor frost, en een argonian is immuun voor poisson.

Lees in je handleiding voor meer informatie.

14. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik maar thief is niet zo een hele goed sterrenbeeld of wel wat zou jij als dief kiezen en welke personage

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je een dief wil zijn moet je zker Kajiit worden, die is hatstikke snel, bij lvl 15 ofzo, en dat is ongelofelijk handig om weg te rennen als je betrapt wordt oid...

ook als je vlucht voor een beest is het handig...

als sterrenbeeld heb je 2 die heel goed zijn voor thief, alleen weet ik niet meer welke, kijk maar in de handleiding voor meer info..

16. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    jah daar is thief wat me wel handig lijkt of shadow want die is ook goed maar kajit kan geen schoenen en woodelf kan heel goed sneak en die kan het wel

17. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou een wood elf kiezen en de lover daar krijg je 25 agility van en je kan andere met een spreuk in je macht nemen

18. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    oke maar lover heeft toch ook veel zwakheden

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    *pakt voor het gemak de handleiding*

Als thief lijkt de woodelf mij beter. Je kunt dan laarzen aan en je krijgt er een goede spell bij. De kajit is op lager levels misschien behendiger maar op het einde kun je zelfs nog een orc gebruiken als thief (alle stats stoppen bij honderd).

Als sterrenbeeld zou ik: steed (hoger speed), lover (hoger agility en een spell), tower (deur tot 50 pt. openen, zeer handig spell) of lady (hogere endurance en personlaty) kiezen

20. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    kan je met tower ook opvoegen zegmaar dat hij deuren van 100 op kan maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina