1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    In een opdracht van de thieves guild in Ald-ruhn moet ik 4 stukken van een bepaalde metal hebben. Ik kan ze vinden in deadric ruins maar ik ben er nu al 3 langs geweest en heb er geen een gevonden:'-(. alvast bedankt iedereen

2. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ehhm wat is nu je vraag waar je ze kan vinden?

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    was het zo vaag dan? maar ok, ik zoek dus die 4 stukken metaal en zoals ik zei heb ik ze nog steeds niet kunnen vinden en misschien weet iemand op het forum waar ik ze wel kan vinden?

4. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
  5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    in de daedric ruin vlakbij balmora (daar moest je ook zijn voor de puzzle box) liggen tonnen metaal..

ik kon ze eerst ook niet vinden hoor :)

maaruh:
    Voor een opdr8 voor de Bal Molagmar (ofzoiets) van Gentleman Jim Stacey moet ik 4 vergulde boeken van 'History of the Empire' bij Orvas Dren in de Governors Hall in Caldera jatten, maar daar liggen helemaal geen boeken!?!?!? wat nu?

6. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien al eerder gejat?

7. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook wel eens gehad dat ik iets gejat hebt en dan weer verkocht.

8. NeowulF

NeowulF Nightwulf

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt die 4 stukken Scrap metal(toch?) ook gewoon kopen bij de alchemist in balmora,het was trouwens geen deadric ruin, maar een dwemer ruin

9. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met opdr88 voor de thiev guild in balmora. Bij de 3e opdr8 moet ik een dwemer bowl en nog wat dwemer spullen verzamelen, volgens de opdr8 gever moet ik naar Hloa Oad en dan naar Fatleg's Drop In, daar moet iemand zijn die er meer van weet, maar ik weet nog steeds niet waar ik de spullen kan vinden? of moet je kijken in die dwemer ruin bij balmora?

10. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je bij Fatleg's Drop's komt dan vindt je die spullen in een kist daar. Ik weet niet wat je gaat doen. Killen, persuaden of wat dan ook. Zie maar:cool:

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vanuit Balmora naar het westen langs de rivier. Totdat je bijna op het einde van de rivier rechts bij een moerasachtig gebied komt. Daar rechtsaf, de weg volgen en je komt in Hloa-Oad. Dan het huisje zoeken van Fatleg's Drop. Dan zitten die spullen in een van de kisten. Dat jatten en weer terug naar Balmora.

12. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei:+

13. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
  14. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BEDANKT!!! Maar ik was een keer bij een ruin geweez die ook dwemer heet, vandaar..maar ik ga zo ff bezig

15. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor de thievesguild in Sadrith Mora een recept voor een dispel potion jatten bij Anis Seloth. Ik snap er niks van, ik heb al ongeveer overal gezocht maar kan niks vinden!!! Please help mij??

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Meestal is gewoon kopen ook goed. Als je het niet kunt vinden kun je het ook gewoon kopen.

17. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe leuk Morrowind is, maar nu ben ik echt ff een goede long sword hebben, ik had een keer een grot groen zwaard, die vond ik in de grotten waar je die trainig moet doen voor Nevarine, maar is er een beter zwaard?? Iets anders geweldigs is ook goed als iemand dat weet.

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het beste zwaard is de Chrysamere, dit is een claymore die je aan het eind van de Legion quests krijgt.

De beste one-handed is bleubrand.

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ehmmm...

dat is gewoon in de winkel van Anis Seloth (de alchemist) bovenaan de trap, en dan zit ie daar in een kist (op de kist staat een plant, voor de duidelijkheid O-) )..

maar het zou best kunnen dat je die al eerder doorverkocht hebt...

vraag:

in de Governor's Hall moet ik vier gouden boeken 'History of the Empire' (1,2,3,4) jatten in de kamer van iemand, maar ik zie daar geen boek liggen..
    is een opdr8 van Gentleman Jim Stacey

20. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een ene puzzle box vlak bij Balmora, maar waar???
    oosten, westen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina