[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In de dwemer ruine, over de brug bij fort moonmoth.

2. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek die Talking mudcrap waar zit die ergens . Welk eiland bij dagon fell percies ??

3. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij zit ergens in het zuiden van je kaart ten oosten van vivec

4. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje en weet je misschien ook hoe je in de Cavern of the incarnate komt??

5. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga vanuit tel vos naar het westen tot dat je bij de bergen komt vlieg of klim erover heen en je komt dan ik een soort geul terecht volg die naar het zuiden dan maakt ie en bocht naar het westen en naar het noorden en dan ben je er

veel succes

6. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik weet wel hoe ik er moet komen maar je kunt er nie in want je moet eerst een soort "wisdom test" doen ofzo . En daar snap ik geen reet van.

7. NeowulF

NeowulF Nightwulf

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet gewoon wachten totdat het donker is(na 6 uur dus),
    daarna kun je naar binnen.

8. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeert....nie gelukt .....Die deur zegt : "The star is the key" heb elk uur geprobeert die deur teopenen maar niks helaas.

9. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar is al gelukt was om 6 uur in de ochtend :)

10. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had ff een vraagje....ik zag aan het begin dat veel van jullie nogal wat skills in magie hebben zitten. ik ben zelf net begonnen en ben een redguard met abilities in long blade, heavy armor, marksman enz maar ik zie dat jullie ook gewoon met heavy armors lopen (dragonsbone enzo) terwijl jullie al je major abilities in magische shit hebben zitten. of maakt het rond level 60/70/80 allemaal geen fuck meer uit en heb je al je abilities wel hoog en zijn zelfs bij een fighter intelligence, willpower enzo ook in de buurt van de 100?? ik wil namelijk wel goed beginnen en als ik allemaal lees over enchanten en levitaten enzo dan vraag ik me af of ik dat ook wel kan als redguard met warrior skills?? wat raden jullie aan als character??

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, maar wat bedoel je precies?

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het wel doen als redguard, maar als je nu je magicskills traint helpt het niet om een lvl hoger te komen. Sommige spells zoals levitate zijn aan te raden omdat het je veel reistijd scheelt. (over bergen heen vliegen bv) of n spell om sloten open te maken. Maar als het jou leuker lijkt om met een zwaard te vechten kan dat ook gewoon. Het een is niet beter dan het ander. Maar sommige magicskills hebben gewoon voordelen en zijn zelfs voor een fighter aan te raden. Ik zou zeggen probeer zelf wat verschillende characters uit. Iedereen hier is wel een paar keer overnieuw begonnen voordat ze een character hadden wat ze echt leuk vonden.

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het ras maakt trouwens niks uit. Het zit hem in de class die je kiest. Dus je zou met een redguard net zo goed een mage kunnen vormen als met bijv. een high elf.

Maar ik geef je een belangrijke raad.

Speel het spel zoals JIJ wilt. dat is net het mooie aan Morrowind iedereen kan zijn eigen persoon naar zijn beeld samenstellen.

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt raar, maar dat is wel t beste wat je kunt doen. Je kunt morrowind niet fout spelen. Misschien dat je met een character bv wat beter kunt vechten. Het klinkt misschien alsof je niks aan zo'n advies hebt. Maar het is het leukste als je morrowind zelf ontdekt.

15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat snap ik maar ik wil wel goed beginnen. maja ik denk dat ik nu wel goed op weg ben. alleen nog een vraagje: ik zie dus niks op mn local map!!!? gewoon helemaal zwart!? ik had die vraag al eerder ergens zien staan maar er werd geen antwoord op gegeven.

owja en kan je nog level uppen als je major/minor abilities allemaal al 100 zijn?? ik ben nu nml level 3 en mn long blade zit al op 59.

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de gebieden gezien hebben voordat je ze ook op je map ziet. Het kan ook een bug zijn, daarvoor zit er een blaadje bij morrowind met een command die je in moet voeren om wel iets te zien.

Als al je major/minor 100 zijn kan je lvl niet meer stijgen, maar je kunt wel iets stelen en dan naar de gevangenis gaan. Dan dalen na een tijdje je skills weer zodat je weer kunt trainen.

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja tis die bug denk ik. ik dacht dat het weer zo'n bullshit blaadje was voor epileptie ofzo maar tnx iig!

18. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik weet niet of dit al eerder is gevraagd, maar ik voel er niet zo veel voor om een 124 pagina's lange thread door te gaan lezen. :+

Ik moet voor het thieves guild de 'dwemer artifacts' jatten, ik ben al bij de gast die ze zou moeten hebben, maar hij wil er verder niets over zeggen..... please help me

19. NeowulF

NeowulF Nightwulf

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft het ook niet aan hem te vragen, er staat ergens een kist met locklvl 35 (dacht ik) dan moet je ff sneake en die kist openmaken, daar zitten ze in, als die gast je doorheeft maakt ook niks uit, dan moet je gewoon die dwemer zooi pakken en wegwezen, en bounty betale in de cornerclub, je word niet expelled als je gezien wordt door die gast.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuws

Yeeh :p de uitbreiding van morrowind komt eraan wat vinden jullie ervan en gaan jullie het kopen dat lijkt me wel eigenlijk 8)

Hail to Bethesda _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina