1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeowulF

NeowulF Nightwulf

Leuk Bevonden:
    0
    D'r is geen twijvel over dat ik 'm ga kopen!*)
    k vind het echt wreed dat Tribunal&bloodmoon naar de Box komen!:cool:

_O_ _O_ Bethesda_O_ _O_

2. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis wel leuk maar je moet er wel weer volle prijs voor betalen. en de game heb je al :confused:

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    tja...maar misschien worden wel heel veel bugs opgelost+snellere FPS en misschien krijg je korting als je de originele al hebt

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Zie mn reactie op de mainpage. Ik denk dat ik wel wacht tot ik m 2e hands kan krijgen.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet nog niet of ik die uitbreiding ga kopen. Ik heb Morrowind ver uitgespeeld. En ik denk niet dat er zoveel nieuwe dingen in die 2 uitbreidingen zitten. Misschien wel als ik hem 2e hands kan krijgen, of als er een actie komt voor de Morrowind bezitters.

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop dat er een actie komt, want anders koop ik hem zeker niet...

7. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb über noob question welke guild moet ik joinen als ik archer ben? is daar geen speciale guild voor?

8. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of die screenie al bekend is maar hier is de box art van goty edition

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet een archersguild ofzo. Er zijn drie guilds, fighters, mages en thiefs. Als archer past fighters het beste bij je. Maar je bent niet verplicht om er maar 1 te kiezen. Je kunt ook de andere joinen om zodat je andere skills moet gebruiken waardoor je die weer traint.

Behalve de 3 guilds zijn er ook nog verschillende groepen waarbij je je aan kunt sluiten (ken ze niet allemaal uit mn hoofd, maar ze staan zeker ergens in deze thread 8)) Je kunt ze allemaal joinen.

Daarop zijn 3 uitzonderingen, de 3 houses (hlaalu (thiefs), telvanni (mages) en redoran (fighters). Daar kun je er maar 1 joinen, dus kies de gene die het beste bij je past.

Ik hoop dat het zo wel duidelijk genoeg is. Oja nog even dit: in morrowind MOET niks, je kiest zelf wat je wilt doen.

10. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedank ik ga dan bij fighters guild. want mijn archer heeft ook major skill long sword en das wel iets voor fighters.

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    oow die lijkt me echt vet. Die ga ik kopen. Alleen voor het hoesje al 8)

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je gaat toch geen spel kopen, alleen omdat je het hoesje leuk uit vind zien:confused:

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    dat meende die toch niet...hij zegt gewoon dat die mooi is...

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil hem wel, maar mn centjes zijn op :) en ik heb Morrowind toch al, en ik weet niet hoeveel nieuws die uitbreidingen bieden?

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    duurt toch nog wel een tijdje voordat ie uitkomt?

en nee... ik koop hem natuurlijk niet voor het hoesje |:-

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    is er op het gamesforum nog geen thread over deze morrowind? Ik kan er nog geen vinden.

17. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel waar ik mooie zwaarden kan vinden daar zijn genoeg topics over. maar waar kan je een goede boog vinden in het begin van het spel ????

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens in een dwemer ruin op n eiland in het noorden een dwemer crossbow gevonden. (je komt r vanzelf als je de fightersguild in sadrith mora doet) Dacht dat het Mzuleft was. Iets beters ben ik niet tegengekomen.

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is de beste tip om de boots of blinding speed normaal te kunnen dragen. ik weet van die armor in Tel Fyr met 60% resistance maar dat is een medium armor (mijn major zit in heavy) en ik heb nog niet veel zin om naar Tel Fyr te gaan. ik ben nu level 9 en wil rustig de quests in balmora en omstreken doen. is het al mogelijk voor mij om te zorgen dat ik er niet blind door word?? en zo nee wat is de beste tip later in het spel?? ik ben een redguard met zelfgekozen fighter abilities en the warrior als sign. owja en ik heb 25K gold ter beschikking.

20. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Help!! Ik heb zo'n quest van casius cosades.

Moet naar Vivec om 3 lui te spreken. Ik moet een boek vinden genaamd the Progress of Truth. Weet iemand waar ik die kan vinden???

En die Kajiet, daar moet ik van die agents doden. Die daar buiten op wacht staat heb ik al gedood maar als ik in die shrine loop ben ik dood. Weet iemand in welke level je ongeveer moet zijn. Ben nu level 7. Orc.:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina