1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die zit in de kelder van of The Rat in the Pot, of de old sklar inn.

2. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een super sicke helm hebben maar als de rest van je armor niks meer waar is dan poep dan gaat het nie echt snel...
    Als het goed is wordt alles bij elkaar opgeteld en dan door elkaar gedeelt (bijv. 100+10+10=120 120:3= 40) en das al gelijk een stuk minder... dus check ff of je ook alles hebt (helm, schouderbladen, handschoenen, schild, bodyarmor, legs & voeten)
    misschien vindt je iets wat je vergeten bent of is de rest van de armor gwn crap!

3. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaarg deze thread is SICK grooooooot.... :{

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Morrowind is ook een uitgebreid groot spel.

5. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    thanks. maar kan in een pants of skirt ook armorrating zitten?? ik heb dat namelijk niet

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  6. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien waar ik een onwijs sterk armor kan vinden en die er ook een beetje ruig uitziet??Ik heb nu dat armor die de guards in balmora enzo drage maar ik gewoon een mooier en sterker armor hebben...

7. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Nej zever ik weet niet maar je kunt wel pants en shirts onder je armor hebben maar wat het nut is... mag joost weten

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

het sterkste armor is deadric maar dat is heel moelijk om te vinden en als je al wat gevonden hebt moet je (waarschijnlijk) al een goed manetje doden.

dan heb je nog ebony, slechter dan deadric maar ook makkelijker om te vinden

en dan nog "glass" armour en dat is heel licht vergeleken met de 2 bovenste maar is ook wer zwakker.

Als je wat ebony armor wilt en 1 of 2 deadric wapens moet je naar vivec gaan redoran, en dan naar redoran treasury (ofzo)
    je moet wel een beetje kunnen sneaken en deuren open maken.

9. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    die kleren kun je enchanten maar daar heb je eigelijk niks aan omdat het van zeg maar lage kwaliteit is.

10. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    thanks maar wat kun je eigenlijk met ench... dinges van meerdere items 1 maken of zow?

11. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

je kan B.V van een soul gem en een zwaard bevoorbeeld een zwaard maken dat als je slaat da de tegenstander B.V niet meer kan bewegen voor ... 10 sec ofzo.

12. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    als je daar meer over wilt weten moet je ff je e-mail geven kunnen we over msn veder praten (gaat amkkelijker

13. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! das best sick... alleen ik heb een hele slechte skill om die dingen te maken dus... ik houd het voorlopig ff op 'normale' wapens (ben ook nog nie super ver in de game) nog bedankt voor de info_O_

14. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik ook niet hoor :+ maar je kan het wel mensen laten doen, maar i ga ook weer f veder spelen ..

15. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik op een bepaald lvl zitten ofzo om mijn magicka te herlade in mijn 100tot 100 on touch spel??

16. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op redaron op vivec en ik sta voor de 2 vault..de bovenste kreeg een sleutel toen ik dat mannetje neer sloeg. weet iemand of er voor de onderste vault ook een sleutel is te krijge of moet ik gewoon lock lvl 90 open make met een spell??

17. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op redaron op vivec en ik sta voor de 2 vault..de bovenste kreeg een sleutel toen ik dat mannetje neer sloeg. weet iemand of er voor de onderste vault ook een sleutel is te krijge of moet ik gewoon lock lvl 90 open make met een spell??

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, de magicka herlaad je door te rusten. 8 uur is meestal genoeg om de magicka weer helemaal vol te maken.

Over redoran kan ik je niet helpen (wat ben je daar trouwens aan het doen?)

19. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoort dat daar een armor en wapens zijn .. de wapens heb ik maar is is een tweede vault en daar kan ik niet in komen...ik vraag me af wat erin zit.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet niet of je goed bent in het gebruik van light armor.

Maar als dat wel zo is. In de ghostgate (het gebouw), in de linkerkant, in de kelder. Daar ligt een smid en die heeft het complete glass-armor uitgestalt.

Goede heavy armor krijg je in verloop van quests. Deadric kun je niet krijgen. Alleen Dyvath Fyr heeft het complete armor, en die heb je nodig voor de mainquest (die persoon dus).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina