1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    nog tips om dat armor van m te jatte??

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou eerst in de buurt van Gnisis zoeken naar een vrouw die je vraagt om haar ring te zoeken in een of ander poel. Dan krijg je de amulet of shadows (chameleon 80% for 60 sec. on self). Dan ben je vrijwel onzichtbaar en heb je veel minder kans om gezien te worden tijdens sneaken.

Het armor van Dyvath Fyr kun je alleen krijgen door hem te mollen, maar dan kun je de main quest niet meer voltooien.

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    beste armor in de game ligt in de dren plantage in de grote villa recht voor je als je bij pelagiad vandaan komt.

maar neem wel 15-20 sujamma mee die gozer is best sterk namelijk (geld alleen voor de beginners ben je level 25 of hoger moet je met 2 of geen wel lukken)

4. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij de thieves gild gaan die doorlopen en dan krijg je een ring of far reaching maar die kun je ook laten enchanten.

dan heb je een ring of amulet nodig en een telepathie spell

5. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt toch die vent met dat goude armor..???...Het enigste dat je daar voor nodig hebt is een sterk zwaard en de fifth barriar spell,,, dan ligt ie binne 20 seconde,,,

6. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet niet wie je bedoeld het is ebony volgens mij maar er liggen op de kast 4 schilden en alle soorten armor van de duurste soorten plus de armor van die gozer en zijn maat.

het is trouwens de neef of broer van dren die in ebonheart woont

en het is 3 maand geleden dat ik het laatst speelde en in januari dat ik em vond dus ik ben een beetje onduidelijk

7. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Is er dan nog een sterker armor dan het heavy dweemer armor dat ik op de plantage vond?

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Deadric is het sterkste armor (dus ook de sterkste wapens)

9. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

die bovenste kamer ben ik naar binnen gegaan door de sleutel te jatten van dat gassie (achter hem staan en dan de sleutel te pakken uit zijn zak) en vervolgens alles weggehaald in sneak mode (omdat er nog guards staan).

en beneden heb ik met een journyman's lockpick gedaan (mijn security skill is vrij hoog) of je moet een master's lockpick te krijgen vinden of een scrol kopen. en als je de deur open maakt moet je ook sneaken (anders paken ze jouw op) en daar is 1 of 2 deadric wapens (eerst was er bij mij een axe van 90,000) en wat ebony armor

10. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    om de een of andere stomme rede lukt het mij maar niet om mense te pick pocketen,,,Ik kan wel in hun zakke kijke maar ik heb nog nooi bij iemand wat gezien..

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het aller sterkste armor is trouwens niet deadric maar de special armors. Zoals Lord's Mail, Fists of Randagulf en Masque of Clavicus Vile.

Pick-pockete kan volgens mij alleen maar op met een heel hoog sneak level. Maar tegen de tijd dat, dat zo hoog zit, hoef je niet meer te pick-pockete om aan geld te komen. Dan verdien je geld door al die Dremora en Golden Saint spullen te verkopen.

12. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Als je wilt pickpockete moet je dicht tegen hem aan staan (van achter) en natuurlijk sneaken. hoe hoger je sneak nivea hoe beter jij word om de spullen te zien (eerst zag ik een brief en later een brief en een sleutel) en hoe minder snel hun het in de gaten hebben dat jij wa van hun jat.

P.S en van die "special armors" dat zijn toch alleen maar delen? dus geen hele armor's?

13. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met al die wapens .. die wapons zoals glass sword and orc hammers enzo zijn zwaar veel geld waard,,,die kun je zeker nergens kwijt,, bij een smith ofzo??

14. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    damn het is allemaal ook zo lang geleden ik vergeet alle namen en zo

nou hier gaat ie er is in caldera iemand die creeper heet die in een gebouw op de 2de verdieping zit en heeft 5000

bij een eilandje genaamd Mzahnch, ten oosten van Vivec op de papieren kaart, is onder de 2de H een heel klein eilandje met een living nog wat beest die je dus niet dood moet maken. Hij heeft 10000

Beiden krijgen ze elke 24 uur weer al hun geld terug dus doe dit

verkoop voor 10000 (of 5000 bij creeper) aan die gozer en wacht 24 uur koop het nu terug en hij heeft 20000 snap je nou als je nog grotere bedragen kwijt wilt moet je niet terug kopen totdat je het gewenste bedrag hebt en dan pas alles terugkopen

EN TROUWENS DIT IS DE ALLERLAATSTE KEER DAT IK DIT UITLEG :9

15. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die fists of randagulf zijn een aanrader als je ze ook wilt dan moet je in de grotten boven Gnisis achter een bak kijken waar ze liggen maar neem wel heel veel health en sujamma mee als je nog niet zo ver bent.

en wat zakkenrollen betreft dat werkt zelfs niet met een sneak en security skill van 100 dus daar heb je helemaal niets aan

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je komt daar met de main quest. Dus je hoeft ze niet extra te zoeken.

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is het nut van luck eigenlijk?? ik volg nu het advies (van benneke dacht ik) op om elke keer bij level up 1 puntje bij luck te doen. maarre heeft het veel nut?

18. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hoge luck heb heb je veel kans dat je bijvoorbeeld een dure gem waarin je kan soultrappen (ben naam vergeten) vind in een smokkelgrot om maar iets te noemen.

Btw, ten weste van Vicec heb je zo'n huisje waarvoor allemaal van die Netches vliegen..voor de leuk maakte ik iedereen in dat huis dood..blijkt het een illegale Skooma fabriek te zijn! _O_

19. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand mischien of ik ergens een devil tanto kan vinden????

20. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina