1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die dwemer ruin binnenkomt. Niet naar beneden gaan. Meteen aan de rechterkant van het platform naar beneden springen/vliegen. Dan kom je op een platform met een kamertje met 2 ventjes en die puzzlebox. (ik ben zelf de hele dwemer ruin doorgelopen om die te vinden terwijl dat ding gewoon in het begin ligt, zelfs in dat stuk waar nog die dwemer wezens zitten)

2. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks _O_ ik heb um!! :D

3. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    als eerste opdracht voor de blades moet ik voor zo'n gast een soort puzzel halen voordat hij me wat vertelt in zo'n fage grot met stoommachines enzo. ik heb elke kamer gehad en kan het niet vinden... hilfe!

4. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer hulp nodig..."triest he"..ik ben nu bezig met een opdracht for the mages guild...ik moet een boek van vampire nog wat volume 2 hebben..weet iemand waar ik dat boek kan vinden,,,of een rare book store...

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je binnenkomt, moet je direct onder het platform onder waar je binnenkomt springen. Je hebt daar namelijk drie etages, 1) waar je binnekomt, 2) daaronder in, :cool: de begane grond. Als je op die 2e komt, kun je een deur, en dan ligt de puzzlecube recht voor je neus in het rekje.

Dat boek ben ik meestal toevallig tegengekomen. Ik weet een plek zeker, in galom deus, een dwemer Ruine bij Uvrith's grave. Daar ligt een versie op het lijk van een avonturier. PAS OP, Galom Deus is het hoofdkwartier van de Berne Vampireclan. Als je wilt kun je lid worden.
    Dat doe je door met een vampier te vechten, totdat je een bericht krijgt dat je een bepaalde ziekte gekregen hebt. (ik weet de naam effe niet). Daardoor krijg je 11 nieuwe quest tot je beschikking, en als je goldbrand hebt, de mogelijk om hem te upgrade tot Elton/Bleubrand.

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  6. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Dude als je deze page nou eerst ff leest dan staan 2 post boven je ook het antwoord!! :{

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  7. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ja badankt benneke ,,, ik heb dat boek...

8. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    nou en. het kon net zo goed 10 pages terug staan. Ik heb echt geen zin om deze ubergrote thread door te lezen.

9. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    ok ok dar heb je gelijk aan mijn exuses O-)

10. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ff niet meer vinde waar het staat.. maar een paar pagina's terug zij iemand dat ik achter gnisis in de grotten de fists of randagulf kan vinden,,, als iemand mij een meer preciese locatie zou kunne geve zou dat erg fijn zijn..

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar kom je met de mainquest, dus ik zou wachten tot caius je de opdracht geeft om daar heen te gaan.

Sterker nog, ik denk dat je de mainquest niet meer kan halen als je daar nu al heen gaat.

12. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dat dan???

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zei: ik denk

Maar het haalt de lol weg uit de main quest als je er nu al heen gaat. En als ik meer er over ga vertellen gaat het plot weg, dus ik wil niet te veel mijn speculaties bekent maken.

Maar ik raad je dus aan, om te wachten. Het is ongeveer de 6e opdracht die je van caius krijgt.

14. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Daar bij ik weer er is weer een flinke tijd over heen gegaan heb de laatste tijd nog gespeeld en mijn stats zijn nu:

Maar goed mijn final stats alles op 100
    Lvl 210

stats die over de 100 zijn.

Strenght 165
    Int 155
    Luck 130
    speed 320
    Agility 180
    willpower 125
    Endurance 155
    Persopnality 165
    long sword 130
    acrobatics 145

GOLD: 998K

Ben nu sterk aan het denk om over nieuw te beginnen of w88 op de nieuw Morrowind met de wteen expantions er in.
    want ik heb echt alles wat er maar was qua quests gehaalt
    ( denk tot ik een tweede save game maak waar ik alles en iedereen ga tjoppen LOL )

tot over een x tijd

bij de weg keep trying to enchant its the key to victory.

15. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet iemand hier hoe ik had dweemer wapen : Keening moet gebruiken??zonder dood te gaan zodra je het gebruikt

16. NeowulF

NeowulF Nightwulf

Leuk Bevonden:
    0
    daarvoor heb je De Wrathguard nodig, die krijg je later pas in de mainquest, anders ken 't niet:)

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is het erg als je die gast die achter de bar staat van de council club in balmora dood heb gemaakt }:] ?? ik heb em namelijk per ongeluk getaunt en doodgemaakt voor die quest van vaius nog wat uit het moonforth legion. hij hoorde niet bij de mensen die dood moesten....O-) maarre is hij van belang in het spel?

18. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet als tweede opdracht van de blades voor zo'n ork bitch bij de mageguild door zo'n grot ten zuiden van p.... iets met een p in iedergeval in de buurt van een bord. Nu zijn er heel veel van die borden en ik heb overal gekeken. kan iemand mij helpen.

19. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je die opdracht dat je de skull van die gast in de ancestral tomb vlak bij pelagiad moet hale??

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, als iemand belangrijk is en je dood hem of haar krijg je een melding dat je profecities niet uit kunnen komen en dat de wereld gedoomd is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina