[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kom je daar anyway.. ik heb nu net de opdracht gekregen om naar die basis toe te gaan..

en nui?

2. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gij verrader! heb je ervoor gekozen om die black blabla's te helpen? als t goed is word je dan terug naar de voordeur van hun basis gebracht. Je moet nu dan naar de hidden bek basis en de leider (een arme blinde man die slachtoffer is geworden van een domme gan war :'-() afmaken. Das nog niet simpel je moet dus zijn privé vertrek vinden gl (you'll need it) & hf

3. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    Gezondheid Herstellen Niet gecontroleerd
    Ga naar een plaats waar je niet kan worden aangevallen (niet tijdens gevechten of in kamers) en pauzeer het spel, ga naar het kaartscherm en druk op de X knop om terug te keren naar de Ebon Hawk en je gezondheid wordt hersteld.
    Selecteer weer het Kaartscherm en druk wederom op X en je staat weer op de plek waar je was.

Altijd handig

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee nee nee, ik heb gekozen voor die Hidden Bek Basis!!
    hgoe kom je bij die Black balbal`s?:p

5. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Black Vulgars? De hideout zit in de sewers.. voorbij de Rancor.. helaas ben ik die nog lang niet voorbij :)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    eh.. hoe kom je daarvanaf de hidden basis?

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst gewoon naar de Underworld gaan, dan links naar de poort, wordt er iemand aangevallen door een Rakghoul, die ff killen en je mag erlangs en als je daarbuien neen beetje onderzoekt(muur aan de rechterkantvolgen)kom je bij een plek met nog meer Rakghouls en de sewer ingang(weet je wel hoe je in de Underworld komt?)

8. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Gogeta, hoe kom ik langs de Rancor?? Ik heb alles al geprobeerd naar mijn weten...

9. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi een grenade naar em toe, ren dan weer snel terug naar die gang zodat hij niet bij je kan komen, en blijft dit doen tot dat ie dood is:).

10. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    kut.. zoveel grenades heb ik dus niet.. ik heb er maar een stuk of 5... ik kan natuurlijk ook powerblasten en dan teruglopen.. maar tzal iets langer duren denk ik

11. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    /edit: ik heb em met mn grenades nu half dood, maar met de blasters schiet het niet op.. kan ik erniet gewoon langs op 1 of andere manier..??

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niet echt.._O_

13. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    pffff hoe kom ik in de hanger? om de ebon hawk te kennen krijgen???????? please help me(heb niet genoeg spikes.

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon naar de Hangar toelopen:confused:

Ik zit nu in de Dantoine(2de planeet) en ik moet de Council vinden, maar waar is die??

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nee dan staat er dat je een of ander computer acces nodig heb ofzo:confused:

ps dit staat er precies

Hanger bay door: you will need to find a computer panel to dislable the security system on this door.

Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  16. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dies is ergens in dat gebouw, als je vanaf de ebon hawk naar binnengaat, bij het plein met de boom de eerste deur links

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nee dat is het probleem niet ik ken niet IN de hanger komen:confused:

18. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op de planeet TARIS en ik ben in de sith base en ik heb daar iedereen uitgemoord maar nou ga ik dus in de lift van die base kom ik een dark sith tegen met een super lijpe zwaard die ik nie kan verslaan.wat moet ik nu doen?Ik weet zeker dat die gast de codes heeft om die blokade rond de planeet te heffen dan ben ik eindelijk weg van de planeet TARIS

19. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- Gebruik bastilla goed (cure) en win dit gewoon.... k weet niet hoe je het anders zou moeten doen..
    granaten zijn ook altijd handig ;)

20. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K gaf antwoord aan iemand anders ;)
    Heb je eerst nog spikes uitgegeven aan die computer? (dat moet je nml niet doen) en ik denk dat je nu moet omlopen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina