[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom telkens niet voorbij die robot die voor de lift staat met een schild aan.
    Ik heb geen genoeg spikes om z'n schild uit te schakelen.
    En om nou spikes te kopen ben je al je geld kwijt.
    Hoe kan ik hem verslaan?
    Antwoord plz, want dan kan ik weer verder spelen.
    En hoe kan je Bastila andere Force powers leren, bijv. Disable Droid Force Power ofzo.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    joh voor die mijnen gebrijk mission. lock ze gewoon effe opp die minen net zoals je met vijand doet en dan deactveer je ze of loop er gewoon langs

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    koop ze dan in die droid shop

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mijnen disarmen lukt, nu zit ik vast bij die rancor zonder grenades. :mad:

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Dat robotje (partymember) kan het schild kapot maken met een speciale aanval, moet je ff iets equepen bij dat robotje bij "special Wapon", daar staat iets van "schid distructor" oid. En die force powers kan je leren als ze een level hoger gaat.

Maar ik kan nu kiezen om naar een andere planeet te gaan, welke zal ik nemen? Ik bedoel maakt het nog iets uit in welke volgorde ik de planeten doe, in verband met sterkte van de tegenstanders etc??? En welke planeet vonden julie het minst leuk? (dan doe ik die als eerst :) )

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    je had in het begin die odour (ofzo) in die stapel met lijken moeten doen, dat doe je met X (je kan spullen pakken, EN terugstoppen) samen met maar 1 granaat en boemski..

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net op Tatooine, leuk in de woestijn met Sand people :D.

8. ullievangobbel

ullievangobbel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twee vragen:

Hoe bemachtig ik die gereserveerde droid in de droid shop?
    En: hoe kom ik die Sith-basis op Taris binnen, aangezien er verhoogde security op die deur zit?

Verder: Ik haat werken! Ik wil naar huis, kotor spelen! :'-(

9. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    1. naar de winkel gaan...gewoon tegen die vrouw lullen (je kan hem gratis krijgen als je tegen haar zegt dat het in opdracht is van.. (ben naam vergeten) en als je hem niet geeft dan sluit hij de winkel (+1 darkside point)
    2. je moet de juiste papieren hebben...die je haalt bij (zoek zelf maar :cool:)

10. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de deur van de Sith-Base open maken met die droid die je in de droidshop koopt/krijgt (Dat betere model dan he)

Ik heb die droid ook niet gekocht, ik heb gewoon gedreigd dat Davik Kang de winkel zou sluiten als ze hem niet gaf..
    Ja dag, 2000 credits is een hoop geld en dat kan je wel beter gebruiken....

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel dom gewordedn zijn opeens, maar ik weet niet meer hoe je granaten kan gooien, heb het nog op 't ruimteschip gedaan en weet niet meer hoe het nu ook al weer moet, ik komm iet echt voorbij de RAncor

12. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1

13. Fusion

Leuk Bevonden:
    0
    Als je enemy gelocked is kan je toch je aanval kiezen links onder in beeld..
    Ga dan met je pad naar het vakje waar je granaten en mijnen zitten..
    door met je pad naar boven en beneden te drukken kan je iets selecteren en dan A
    Maar je moet natuurlijk wel grenaten hebben =)

Of anders, bij die Rancor ligt in die gang toch zo'n arm met dat lokmiddel (odor of zoiets)
    Dat kan je stiekum op die stapel lijken doen wat in de kamer ligt waar de rancor staat..
    Je moet dan alleen NIKS van die lijken (remains) pakken.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik, maar ik zie geen vlakje meer met granaten, welke is dat, 1e is attack, 2e is speciale aanval en laatse is Medpacks en van die extra stamina/strength dingen en schild enzo

15. Fusion

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is , is het het derde vakje
    Als je daar niks zie heb je waarschijnlijk
    gewoon helemaal geen granaten en/of mijnen..

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    joh effe over die sith basis je moet wel ver op taris zijn om die droid te krijgen ( :D ) ben nu na dark jedi ( je kan dark jedi zijn hoeft niet bepaald sith te zijn) te zijn geweest voor ijdje opnieuw begonnen met light is wel moeilijker hoor. je moet aardig blijven en siths proberen om te praten om de light side te komen ( joh ze zijn net zo koppig als ik ik ga ook niet in op hun join me gesprekken) gelukkig na dit gesprek mag ik ze wel doodslaan zonder dark points te krijgen

17. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hey mensen,

Ik zit nu op Carribean (daar waar je je bij de Sith kan aansluiten) en nu moet ik naar die ruins/caves maar als ik de Sith Basis verlaat moet ik meteen tegen die Carlo (bountyhunter) en 2 elite soldiers vechten, maar hoe moet ik dat aanpakken, ze killen me echt de hele tijd :mad: Ik word er een btje moedeloos van, heeft iemans een oplossing?

Thx alvast!

18. ullievangobbel

ullievangobbel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal gek van het feit dat ik nauwelijks iemand kan overhalen (speel met soldier)

Als ik een vraag stel met (PERSUADE) ervoor, krijg ik negen van de tien keer (FAILURE).

Ben erg geneigd om van neutraal maar lekker dark te worden, maar ja, dat is wel weer de weg van de minste weerstand.

Overigens bedankt voor jullie tip, aangaande de droid en de Sith-basis...

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  19. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb een probleempje: Ik ben op Dantooine ik heb geen medpacks meer, Basila is nog bij de counsel dus cure kan ik vergeten :confused: Weet iemand waar ik med packs verkrijgen kan? Of waar iemand me healt?

20. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een vraagje, waar zit op Dantooin de leider van de Mandalorian Raiders? Heb er al veel afgemaakt maar die vent zegt nog steeds dat die niet dood is.
    Alleen dit doen en ik heb weer een planeet af.

TheRealMcenzy, in dezelfde ruimte als de Ebon Hawk staat ergens een verkoper (achter een deur). Die heeft med packs

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina