[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vraag: Ik ben dan ook nog totaal niet ver... maar ik loop in die grote stad rond (level 2 volgens mij). Op een gegeven moment moet ik zo'n SITH pak aantrekken om een deur door te komen eenmaal door die deur heen staan daar 2 van die gasten en ik win maar niet. Betekend dat ik te lichte wapens heb? en dat ik even wat door moet sparen?

2. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    die mandalorian gast zit waar eerst die andere zaten die je waarscheinlijk hebt verslagen. bij een schip. in de grove.

@flamingo zon pak kun je op 2 manieren krijgen ik heb het op de volgende manier gedaan: een man helpen die word bedreigd door 2 sith bewakers. je kan ook naar een feestje gaan. dit staat ergens anders in de tread beschreven.

PS. gratis healen is terug gaan naar spaceship. dit kan via map
    ---> x

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Sta nu op het punt om te vetrekken van Datooine, als ik naar Korriban reis, kan ik daar nu al direct bij de Sith Academy?

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag zal hier vast wel gevraagd zijn, maar hoe the fok kom ik langs die draak op Tatooine?!! 8) Ik ben nu dus op zoek naar de 2e 'map'. Thanks voor de hulp!

5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ergens een mannetje voor de draaks hol, als die er niet staat moet je denk ik eerst ffies naar de stad en dan weer terug :+
    Die moet je aanspreken en die helpt je om de draak te vernietigen ;)

6. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ergens met een grote groep andere gasten in 1 van de gebieden onder het gebouw van de jedi. Kijk daar maar eens goed rond ;)

7. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het maar uit :p

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Algemene opmerking:
    Bij elke darke daad die je doet krijg je dark punten, maar geen mededeling. Deze punten vullen een (onzichtbare) meter vol. Als ie vol is gemaakt door de actie die de meter doet overlopen krijg je een Dark Point. Denk dus niet dat als je geen dark points krijgt voor een bepaald antwoord dat dat antwoord helemaal geen invloed had.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hoe kom je dan onder het gebouw van de jedi academy ik zoek die maldorain ook.

antwoorden op andere vragen

VAl eerst de elithe soldaten aan en dan pas carlo en blijf goed healen.

en trucje om persuede te laten werken is dat je het in de goede volgorde doet. dus blijf ze allemaal proberen. opp de duur zal je de goede logische volgorde hebben

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jha dat wil ik ook weten, ik zoek hem namelijk ook:eek:

11. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit die zaalbar die gevangen is?

12. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    in de sewers, als je binnen komt( weet niet meer welke kant) alles rechts aan blijven houden, tot je in een vierkant kamertje kom waar je 3kanten op ken, daar vind je hem vanzelf

(op mijn eigen vraag heb ik al antwoord:9

13. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp ben je met de lift naar de lowercity gegaan..
    Wat je moet doen is, zodra je beneden bent,
    je sithpak weer UIT doen en je gewone armor weer aan =)
    Mensen reageren anders op je als je een sithpak draagt

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Op Korriban als je naar buiten gaat om ervaring op te doen kom je Calo Nord en twee Sith tegen.

Wat zijn de characters die hier handig zijn, en welke aanvallen zijn het meest effectief. Het lukt me maar niet om ze dood te krijgen.

15. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je "dark Force" powers gebruikt, loopt er dan ook zo'n "onzichtbare meter" vol waardoor je dark points krijgt??

16. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt, die dark powers kosten je bv wel minder force points als je meer dark dan light bent. Hoe verder je van de darkside komt hoe meer force points een light side power je kost. Maarja dark side powers zijn ook wel ff veel beter als die lights side dingen. Vooral m'n force storm..

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik kwam hem ook op Tatooine tegen maar het beste lijkt me de combo; HK 47/ Bastilla. En dan natuurlijk heel wat potions kopen en veel granaten gooien. :)

18. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zit dus met een klein probleemke....op de planeet tatoine ben ik even wezen praten met de sand people. Nou ben ik toevallig een heilig boontje en heb besloten om in te gaan op het voorstel van de chieftan om vaporators voor hem te verzorgen. Dit in ruil voor minder aanvallen. Hellaas wil de corperation mij niet helpen (ik had hun al beloofd de chieftain een kopje kleiner te maken). Waar kan ik echter die vaporators vinden? Of moet ik alle sand bitches afmaken (lijkt me niet echt noble).

19. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik moet daar direct vechten.... kijk als ik met dat Sith pak door die deur heen ga (dat moet anders kom je er niet door) dan krijg je een klein filmpje tezien met daarin een gevecht. En of ze mij nou zien met of zonder Sith pak ze vallen me gewoon aan. Dan zijn die lui met die bruine gezichten.........

20. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Helaas kan ik Bastilla niet gebruiken, want ze wil niet herkend worden door Sith. Dus nu dan maar Tatooine om iig HK-47 te halen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina