[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Tips voor het verslaan van de sith in de sithbase

*Gebruik Bastila met haar double bladed lightsabre
    (dus met haar aanvallen, niet met je eigen character)
    *Je andere twee characters natuurlijk sterke schietwapens geven
    *Voordat je door die deur ga, iedereen een energy-shield aandoen

*Als de sith haast/halverwege dood is of de laatste partymember is haast dood, wegwezen! (terug naar de deur en snel eruit)
    Sithbase verlaten en transporten naar je hideout waar je weer full health krijgt,
    dan weer terug naar sithbase transporten en verder vechten met die sith
    (die geen full health terug krijg)
    Zo heb ik het gedaan...misschien niet eerlijk maar die
    dark-sith kan de ****** krijgen.. :p

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    gelijk als je die dark sith ziet gaat ie natuurlijk op pauze als je dan meteen een granaat gooit en dit 5 keer herhaalt ofzo kan iedere mongool em verslaan met welk character dan ook.

en inderdaad zo sterk is ie niet verder is bastilla veel te slap en heeft ze te weinig health om echt een belangrijke rol in gevechten te spelen zeker op dit punt van het spel

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand een antwoord op mijn vraag.
    Ik moet met msiion iets vinden bij de vulcan of zo.

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in de Star forge, dan kom je op een gegeven moment dat Malak al zijn leerlingen en Jedi's op me (team) afstuurd, er staan ook gun turrets die kan je uitschakelen in de kamer aan de rechterkant (van voren gezien) dan gaat de lift open links..mijn vraag is dus, is er een makkelijke manier om van al die leerlingen enzo af te komen, want volgens mij blijven ze gewoon komen en is er geen einde aan...ik heb geprobeerd met me team gewoon te rennen naar de lift, maar dan gaan ze ondertussen de hele tijd die mannetjes aanvallen...ik word echt GEK!!!! dat team is zooooo DOM. Er is geen manier om uit te zetten dat ze aanvallen toch? ik kom hier gewoon niet verder....Help

5. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lars. misschien lijkt het zo dat ze maar blijven aanvallen maar dat is niet zo, op een gegeven moment zijn ze toch echt allemaal dood. Enne vergeet niet goed in de rondte te kijken op de Starforge. Er staan nl een leuk apparaatje ;)

6. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    je moet samen met mission de dark vulkar base infiltreren en daar moet je een prototype swoop bike accelerator vinden
    eens je in die basis bent kom je uiteindelijk wel die accelerator tegen, maar die is wel redelijk zwaar bewaakt

daarvoor moet je wel een en ander killen

met die accelerator kan die andere swoop gang dan voor jou een swoop bike maken waarmee je bastilla moet bevrijden

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben verder gekomen thanks.
    Maar nu ga ik de hele tijd dood als ik een deur ik ga dan staan er een paar kleine dingen die schieten me de hel tijd kapot gewoon met een schot. :mad:

8. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen... maar ik weet niet precies hoe dat pazaak spel werkt?? IK druk de hele tijd op A maar dan krijg je een willekeurige kaart... en met X kun je ook iets doen?? pleaze help....

9. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op manaan en ben een sith base ingelopen en de codes daar gejat.. als k nu de naar de lift in dat gebouw ga en k loop eruit dan word k meteen opgepakt en komt er een rechtzaak.. kheb al een paar keer geprobeerd me daar uit te lullen maar niets helpt en er word me elke keer de doodstrag gegeven

kan iemand me helpen?

10. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    reply

je moet je advocaat lozen en zelf het heft in handen nemen. je moet je zeggen dat je in een val ben gelopen en dan nog wat vragen beantwoorden.
    ik ga niet te veel voorzeggen maar zo moet het lukken.:)

11. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    aah thanx na een nog een paar keer proberen moet t wel lukken

12. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    wie speelt hier trouwens Pazaak.. ksnap echt geen kloot van dat spel.. en als k nu ga swoopracen dan verlies k ook geheid. dus k kan niet zomaar een beetje geld bijverdienen

13. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook 1 keer voor, je moet ergens in dat gebouw op een computer terminal vinden, daarmee kan je die turrets uitschakelen en dan kan je naar volgende verdiep in die basis

die oude man waar je je eerste pazaak deck van koopt kan je ook een les geven als je wilt (op Taris dus)

14. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat Taris in zijn savegame al afgeschoten is

15. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    nou, het is heel simpel, een soort blackjack, maar dan tot 20

elke beurt krijg je een kaart, en als je wilt kan je er zelf nog een kaart bij gooien, het gaat erom dat je aan het eind van je beurt niet meer dan 20 hebt (je kan maar 1 eigen kaart per beurt opgooien)

beste tactiek is dus gewoon steeds een kaart bij laten krijgen en bijvoorbeeld bij 17 punten nog een +3 kaart er bij gooien en op 20 blijven staan, en hopen dat je tegenstander de 20 niet haalt

(je hebt maar 4 kaarten voor het hele potje en je moet 3 spelletjes winnen, dus wees er zuinig op)

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je uitschakelen met een computertje, die ergens in de Vulkar Base is.

17. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in het gevecht tegen saul.

18. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    en?

19. nielzo

nielzo Guest

woei ik heb echt geld te veel ik heb alle swoopraces gewonnen en speel graag pazaak en win haast altijd (aan mijn budget te zien :b)
    ik speel altijd met gasten die de hele tijd hun inzet willen verhogen tot de 500credits en dan win ik gewoon (met ook natuurlijk een beetje mazzel met de kaarten die ik krijg) en ching ching!!!

20. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Pazaak is een oplichterspraktijkje, tegenspeler krijgt vaak goede kaarten (bij mij) en ik dan weer niet, en dan is er ook nog eens het nadeel dat je zelf de eerste kaart krijgt, en dat draait ook niet om

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina