Een jongen uit mijn klas heeft meer dan 300 euro verdiend aan het verkopen van zijn (gebotte) Runescape accounts.
Tuurlijk niet EDIT: Kon het even niet laten om in te loggen. 566 dagen geleden voor het laatst ingelogd, en wat een pauperdnaam had ik toen
Neuj erger [SPOILER1]Drakenhasses [/SPOILER1] Maar goed, toen was ik ook 11 jaar Toen was het trouwens dat nu RS classic is. Geweldig, wat een tijden
Zal zo even kijken Niks bijzonders though, ik denk rond de lvl 45 Is dat Constitution? Zoja is dat lvl 39 Voor de rest attack/defence/magic rond de lvl 40 Fishing en Cooking lvl 40
Momenteel probeer ik Woodcutting 99 te krijgen, het duurt nu alleen zo'n 5 en een half uur om een lvl omhoog te gaan. Nu lvl 90 overigens.
Truth be told Nerrion, ik denk dat als je echt over dit spel wil discussiëren je beter op een ander forum kunt gaan zitten, want hier zijn waarschijnlijk maar bar weinig mensen die het nog doen. (Veel mensen 17-18+) De RS forums zijn nog altijd wel tof overigens. Zitten een paar echt goede schrijvers in dat stories gedeelte
Gister eindelijk Woodcutting 99 gehaald. Van 98 naar 99 duurde zo'n 16 uur, maar 't is het waard. Nu op naar Fletching 99, nog maar 190k Maple bows maken!
Haha, net even voor de grap met een vriend van me ingelogd. Ik was precies 730 dagen geleden voor het laatst ingelogd, dus echt precies twee jaar geleden! :b: Wat waren dat toch mooie tijden toen ik 13/14 was. Met twee goede vrienden (die ik nu nog steeds ken) allemaal member, superveel geld verdienen, mini-games etc.