1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Centraal] De gratis MMORPG Runescape topic

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2004.

  1. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk topic Tco :) Speel zelf ook al geruime tijd Runescape (combat 85) (Totall 117:cool:
    Tis zeer verslavend spel :) Aan het begin is het doorzetten (vooral als je doodgaat), maar het wordt steeds leuker naarmate je meer kan in de skills..
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies wat jij zegt :).
    Kzit zelf beetje vast op Combat 75 maar ben nu gewoon lekker stats aan ut uppen en geld verdienen en zo, kan me slaafjes bijna niet meer betalen.
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan user slaven :+ Hehe ik deed het ook wel eens... als ik ergens ver weg van varrock was...Gewoon tegen iemand zeggen als je mij naar Varrock loopt dan krijg je 200gp ofzo (en ze deden het ook nog _O_ , voor dat geld 8) ) Dus dan hoefde je alleen follow te doen en klaar was je... kon je even rustig wat te drinken nemen tijdens de trip :D
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh :confused:?
    Gewoon slaven, big bone collecters en zo.
    Kom op zeg wie gaat der nou lopen zeg keb nog 1500 laws (ongeveer dan)...
    Kan wel zien dat je geen member bent, in member wereld hoef je uberhaupt zoiets echt niet te proberen. :+
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook Free jah :+ , maar ik deed het ook niet altijd maar twas wel eens vet om dat te doen... en in Free kan je dacht ik alleen ff ergens snel komen door Teleport... en aangezien ik geen Mage wou worden....En ik denk indd dat ze het nu veel minder snel doen.... maar toen had je echt grote n00bs er tussen lopen :D
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mage is altijd handig, ik ben gewoon alle 3, range heeft wel tijd lang op 10 gestaan 8), nu op 51 eindelijk. kan gewoon lekker overal heen teleporteren en anders me glory amu's wel.

    Nou ik ut zeg, kmoet nog 2k yew longs maken om te high alchen keb nog 2k nats liggen... buh :)
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook aangemeld :D
    Tis best wel leuk (ziet er wel gaar uit)
    maar hoe kan je je strenght omhoog krijgen
    dat zit nog maar op lv 1 bij mij (ja k weet het n00b *) )
     
  8. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het een paar dagen gespeeld, en ik vond het best kewl. Er was zo'n ventje die deed alles voor me. Hij ging steen hakken, ging hij een hamer voor me maken, enzovoort. Het was best leuk, ja.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    onder de 2 zwaardjes kun je je fight style kiezen;
    1e is voor attack,
    2e is voor attack+strenght
    3e is voor strenght
    4e is voor def.

    2e is niet aan te raden.

    geen idee of ik dit al gezegt heb maar hier goes

    attack is om wapens te kunnen dragen en voor accuracy
    strengt is voor damage
    def; voor def en om armor te kunnen dragen.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    trap
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb het ook een tijdje gespeeld(nog ver voor dat het 3d werd).Maar ik speel het denk ik sinds een jaar ofzo al helemaal niet meer.Ik was toen iets van bijna lvl 60 of 70 volgens mij.

    Ik heb ook nog wel wat party hats op mijn account.Die begonnen toe aardig wat waard te worden dus als iemand interesse in een gratis party hat heeft moet hij zich hier maar melden(niet via pm a.u.b)

    Ik hoop dat ik mijn password nog weet ;) , ander wordt het moeilijk
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Plz do, ik wil wat 1337 p-hat's :).
    Me account is dus Cheer at me
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  13. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook weer begonnen alleen niet zo goed meer ik vind altijd het begin om te starten met runescape het moeilijkst dan be nje neit sterk etc maarja ga maar ff verder boompjes choppen..
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb 80 woodcut en fletch bereikt :), 75 magic ook trouwens gaat om de 1e 2 :) daar ben ik gewoon trots op :).
    Ga nu 100k steel arrows maken 8)
    heb ieg de feathers 98k bijna, nou nog 14k coal en 7k iron minen of zo 8)
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek:... sjees jij hebt er we lerg veel zin in he:p... ik heb nu 28woodcutting daar was ik al trots op voor de rest heb ik egt allemaal troep aan ik heb ook helemaa lgeen geld maar is we lwer leuk om te doen(y)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet overal een keer beginnen toch.
    Ik ben gewoon een pitbull 8).
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    sjooow vandaag lekker vroeg wakker en hoef pas om 11.30 naar school dus eerst nog ff runescape spelen :cool:.... ff geld gaan verdienen.

    edit: kom er net achter dat ik vandaag helemaal niet meer naar school moet dus _O_ *) ... dus dat word dagje runescape spelen.... trouwens als er nog meer mensen zijn add me dan ff

    Casholini05 is mijn naam.. en nu combat lvl 13 *)

    edit2: nah had vanmiddag egt NIETS beters te doen dus ben maar ff gaan spelen:cool:

    combat lvl 25
    lvl 163 in totaal

    attack24
    strength18
    def17
    hitpoints22
    enwoodcut28 nog steeds .... dit zijn z oongeveer mijn belangrijkste lvls denk ik.. was helemaal blij vanmiddag toen ik zon unicorn versloeg :p
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  18. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    WOot mijn broertje heeft de betaalde versie (5 euri pre maand voor een online ewb-based spel 8)). Z'n nick is: Pong13

    _0/
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die unicorns zijn toch lvl 18 8), je moet makkelijk wel wat sterkers aan kunnen hoor :)
    Hoogste wat ik tot nu toe verslagen heb is een black demon lvl 172 denk ik.
    Lang leve de dragon hallberd.
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ghehe hjah ik denk oo kwe ldat ik dat kan alleen, ik heb egt kut armor.. helemaal bronze en kut wapen dus.. steel longsword:eek:.. ik meot egt nog een manier vinden hoe i ksne lgeld ken verdienen voor iets beters.

    als er nog tips zijn?
     

Deel Deze Pagina