1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Centraal] De gratis MMORPG Runescape topic

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2004.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Coal minen, ik koop wel :), heb 14k coal nodig of zo.
    Heb ik ook veel gedaan in begin heeft me wonderen geholpen.
    Of big bones verzamelen.
    Misschien wat essence minen?
    U zegt ut maar, heb net 1200k gold dus ik kan wel wat kopen.

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    nah ik wil wel gaan minen hoor, ghehe. ik ben er ook maar over na aan het denk om ook maar member te worden ik vind het wel chill spelleke, maar zou je ff kunnen vertellen wat een beetje de voordelen zijn vcvan het member zijn tegenover de gratis versie?

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    kk, np ik zal wel snel ff flink stukkie typen.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Update aan tekst, info over member zijn helemaal onderaan (duh).

5. Defqon

Defqon Jade Empire

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog heb graag :)

RS nick : Killerbees

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    @ TCO jah ik kom er een beetje laat mee maar thnx voor dat stuk van die members. ik blijf er nog maar ff aan denken.

-----------------------------------------------------------------------------------

nu heb ik voor de rest nog ee nvraag, kijk ik ben nu aan het Minen en heb al een hele shitload aan bronze gemaakt (29x ofzo) maar hoe ken ik dat nou ombouwen tot helmen en armor etc, want als ik naar zon ANvil toeloop ken ik hem helemaal nog neit gebruiken, moet ik dan eerst een quest gedaan hebben of niet?

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    FF het furnace spul uitleggen voor iedereen.

Nadat je het gemined heb bank ik het altijd tot een grote hoeveelheid, ik heb nu bijvoorbeeld 1000+ coal op me bank, ok heb helemaal geen iron dus kan het zoiezo niet omsmelten, maar ok nadat je dus veel op je bank hebt staat ga je naar een stad met een furnace beste is Al Kharid (world map als je niet weet waar die is). Daar gebruik je je ore op je furnace en smelt je het om tot bars die bars breng je constant terug naar de bank en ruil je weer om voor ores tot je alles gesmolten hebt wat je had, bronze, steel, mith etc.

Daarna ga je naar Varrock om alles te smithen, koop een hammer van de General shop daar (1gp) en zorg dat je die in je inventory bij je hebt rest bars, use een bar op de anvil en je kunt gaan smithen, en ga maar maken gewoon bij het laagste beginnen, bank alles ook de slechte armor en wapens die je maakt zodra je een boel gemaakt heb withdraw je bijvoorbeeld je bronze skimmies in een note en verkoop je die aan een shop, hoef je niet te proberen om aan mensen te verkopen. Wat je wel moet weten is als je heel veel van het zelfde aan een shop verkoopt dat het minder waard wordt, 1e 300, 2e 278, etc. niet een te groot probleem bij dit direct maar toch.

Hmm dat zou ut moeten dan. :)

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jah ik ben er nu an begonnen mijn smithing lvl is nu dan ook al weer lvl 17 en ik ga maar door, strx eerst ff naar school en dan vanavond maar weer ff verder trainen. tot ik volledig iron armor kan maken. daarna ga i kweer eens wat anders trainen.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb een keer 1050 steel pl8's (chest armor) gemaakt en die allemaal geha'ed (high alched) kwam neer op 1.15 mil of zo.

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    heb jij niet eens een keertje geld teveel ofzo }:]....:9

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oh neu joh, geld gaat weg als water ik koop veel big bones, als je nog een baantje zoekt.

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ghehe waar haal ik die vandaan dan:9...:cool:

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oh heel simpel, giants, moss giants alles wat groot en giant is.
    Op member heb je natuurlijk meer beesten die die droppen dus ik weet niet welke nonmember allemaal kunnen maar giants en zo.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    kick voor de lol en zo :)

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand 10k coal te koop? Voor 1.5 mil.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Koop geen coal meer nu 7k iron ore.

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Moet dit spel binnenkort ook maar weer eens gaan spelen *) was iets van lvl 80 in fishing (sharks :p), dus als jullie nog lobbies nodig hebben hoor ik het wel O-)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    moet weer eens gaan vissen en koken die skills blijven achter liggen, heb nog wel ktje raw lobbies liggen...

19. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je je character nog van uiterlijk veranderen? Kheb namelijk een fout gemaakt:)

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jazeker, ben der nooit geweest maar er zit een makeover mage links van fally, check de world map voor preciese locatie, en je kunt trouwens naar de kapper ook boven de linkerbank IN fally.

Woepie, 9.7k iron gekocht voor 900k (300k gp geleend van vriend, 3k iron aan hem gegeven).
    Ben nu bezig met 7k steel bars aan het smelten... 8)

edit; 6782 steel bars so far, nog 70 en dan wat iron er bij hakken dan 7k steel bars 8)8)8)

edit2; alle 7k steel bars gesmolten en gesmith in steel arrowheads en die op alle headless pijlen gezet, 105k steel arrows gemaakt, nu zaterdag legends gaan doen, iemand die mee wilt doen toevallig? Nu nog ff 500/600 magic shorts maken en dan 85 fletch :):):).

Laatst bewerkt: 9 dec 2004

Deel Deze Pagina