1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Centraal] De gratis MMORPG Runescape topic

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2004.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ..

Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ..

Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    K speel het nu ook sinds kort, en ben er helemaal verslaafd aan, ben nog niet echt hoog. Total combat 39. Mijn naam is Dutchdangerx op runescape :).

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    *kick*

En legends gehaalt :).

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry Tco, maar kicken buiten X-bazar is niet echt de bedoeling, zou je het de volgende keer niet meer willen doen? Thnx :)

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ik kick niet alleen maar heb legends gehaalt _O_ me _O_.

7. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel heeft echt een hoge verslavingsfactor! Ik heb het 1,5 jaar gespeeld, ben combat lv 79 :). Fishing 77 en cooking 67, erg handig om te trainen. Ook heb ik 1,3 miljoen gold, wat lekker veel is ;). Maar helaas kan het spel me niet meer boeien als ik hem speel, geen pit meer.. Jammer, maar helaas

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem je spullen met plezier over hoor :).

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je naar lobsters/tuna fishen dus een harpoon en lobster fishing place, en hoe kom je daar?

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm f2p neem ik aan, harpoon en lobster fishing place is op karamja alleen, boot nemen van port sarim, ver van bank en zo :), f2p world vissen zuigt :D, member veel beter plekken zo veel dichter bij bank.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat suckt flink, ik vind mezelf nog te laag voor member, ik heb nog teveel te doen, kan nog genoeg quests doen enzo dus ga nog niet member worden. Ik ben nu wel Lobsters op karamja dan kook ik ze en verkoop ik ze gelijk, het kost te veel om elke keer naar de bank te gaan, in tijd en geld :). Ik doe niet zo veel aan quest omdat ik dat saai vind. Maar het is echt een vet spel, ik vind dat er wel veel beperkingen aan zitten als non-member.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja gaat nog, member word elke week stoerder, nu CTF :), ach ik werd member na 1 week 10 dagen of zo, als je member wordt lvl je ook gewoon veel sneller stuk minder druk, betere lvl plekken etc.

edit; Ik vind quests ook redelijk stom :p, nooit zin om ze te doen :), gelukkig nu legends gedaan, nu hunten op drag med en drag sq bij fire giants, kans van 1 op 99999999999 maar toch 8), krijg wel veel rune scimmy's 10 nu in de bank en 1 bij me, en wat rune arrows en zo en half keys natuurlijk......

Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 49, ik heb full addy armour en een rune scimmy. Ik heb nu deze skills:

Skill Rank Level XP
    Overall 336,133 524 607,108
    Attack 426,982 43 50,365
    Defence 432,933 40 37,451
    Cooking 400,040 44 56,778
    Woodcutting 199,886 43 52,055
    Fishing 431,265 41 43,450
    Firemaking 65,745 46 74,450
    Crafting 178,432 38 31,457
    Smithing 257,008 43 55,413
    Mining 326,154 51 111,997

Maar nu het vakantie is ga ik een hoop coal minen, gewoon in de ochtend etc op "rare" tijden, dan is het lekker rustig, anders duurt het zo lang. Ik kan bijna Mithril minen, maar me smithing moet nog behoorlijk omhoog.... Quests sucken best wel, moet je zover lopen :p.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu bezig om al me skills 60+ te krijgen, agility 57, craft 57 (bijna 58-) net cooking van 57 naar 60 gebracht en dan komt het probleem kind herblore 53... en net al me herbs opgemaakt om hem van 48 naar 53 te krijgen...., naja die maar ff laten bungelen.

Oh ja members opgelet in de vakantie wil ik nog een beetje laws gaan maken middagje of zo een keer of wat, feel free om mee te rennen hoor, geef mij 27 rune ess bij het altar op entrana en ik maak 27 laws voor je, beste is om een glory amulet of paar te hebben zodat je naar draynor kan teleporten. Post maar ff of je zin hebt of zo.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ok wou ff zeggen dat al me skills 60+ zijn behalve herblore 53.
    Herblore blijft toch altijd laagste skill :).

edit; Ik koop alle rune essence mensen, 20 gp elk.
    De meer de beter.

Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik ga stoppen met member, nog 5/6 dagen te gaan.
    Als iemand nog stuff wil kopen

10 duel rings (5k each)
    25 ring of life (for 7k each)
    199 antipots (4doze, all for 50k)
    101 energy pots (3doze all for 100k)
    108 super antipots(4 doze, all for 110k)
    280 orbs (1k each)
    black headband 50k
    78 tarromin (all for 60k)
    5 sets of zammy robes (15k total)
    2 black dragon legs (7.5k each)
    chaos tally 15k

ok lijst ff geupdate dacht dat dit nu over is

heb al redelijk wat verkocht dit is op dit moment nog over.

Kga wordofwarcraft spelen straks dus geen punt meer in member zijn als ik wow 24/7 speel

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  17. creep

creep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.

Ik speel ook veel runescape en wil wel graag wat member stuff kopen. Die full blue armor en full frem green set lijken me wel interessant, maar ik weet niet precies wat het is (ik weet de namen van al die member dingen niet |:- ), dus misschien kan je me dat laten zien in het spel zelf? Als je die spullen tenminste nog hebt...

Mijn naam is creepture dus voeg me toe aan je friends list als je wilt. Zeg wel even wie je bent anders heb je kans dat ik je gewoon negeer. :9

(Woei, eerste post 8) )

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    sorry niet geupdate meer, meeste is al weg ik update de lijst ff
    full blue is gewoon betere range armor en green frem is robes set, gloves etc van fremenik town.

ps. uiteraard blijf ik deze topic wel beetje bekijken en als iemand nog ooit nodig hulp heeft just ask.

ps ik koop alle death runes op 300 elk, heb 6042k te besteden dus.
    beetje f2p world pk'en :)

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  19. creep

creep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat is jammer. :'-( Ik wil graag iets hebben wat opvallend is, dus iets wat je kan dragen zoals armor. Die 5 sets of zammy robes, black headband of 2 black dragon legs, zijn die opvallend genoeg, om alle n00bs achter me aan te krijgen? :D

Oh en nog een vraagje, die 45 limpwurtroots voor 1k each, die krijg je toch gewoon als je een hobgoblin of giant killt? Zo ja, dan zijn die toch niet zoveel waard? :{

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die roots zijn veel nodig in member voor herblore en die droppen echt niet zo snel, en zag niet dat ze er nog tussen stonden die zijn ook al weg :).

en met zammy robes en black headband gaan genoeg noobies in f2p met je praten en zo :p, wat is dat, ik koop dat etc en dan mag jij weer gaan zeggen dat is member ga weg rot op kun je niet kopen untradeble etc.

Best irri toen ik in full mage of zo ff naar f2p world ging om ff wat te kopen of naar een nonmemb friend ging, direct 3 gasten die om geld gaan smeken.
    Maar als je wilt kopen be quick. 4/5 member dagen te gaan.

Deel Deze Pagina