Oh dan koop ik een van die twee dingen. Uhm... als jij me effe toevoegt aan je friends list en hier even neerzet wanneer je in rs bent, dan ben ik er ook. Edit: ik was net trouwens ook weer aan het spelen (vechten met npc`s) en het viel me op dat het getal, zoals attack, strength, etc., steeds omlaag ging. Dus dan bedoel ik bijvoorbeeld 55/58, wat dan weer beetje bij beetje naar het originele getal ging. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen?
Waarschijnlijk heb je bier of iets soortgelijks gedronken, een dragon b-axe (member) raised je strenght maar verlaagt attack/def/range/magic voor zo ver ik weet halen npc's niet je attack of zo constant naar beneden. waar knokte je mee?
ik ben gehekt, hoe kan dat man, ben mijn geld, en al mijn mooie rune stuf kwijt, alle runes en arrows pleite. kan je best wel zeer pissed op worden
Hehehe daar heb ik al in geen eeuwen mee geknokt . En balen dat je gehackt bent das echt de ultieme noob act die iemand kan doen .
is er ergens een lijst waar je de eigenschappen van wapens, amulets etc kan vinden en waar zie ik al mijn level gegevens|???
je lvl gegevens kun je zien op de main site en dan naar high scores te gaan dan inloggen en je kunt al je gevens zien en van je vrienden en wie er het hoogst staat etc, ik sta bijvoorbeeld 2e van al mijn friends. en die gegevens ff zoeken naar wat fansites zou ik zeggen niet al te veel van aantrekken gewoon blijven bij scimmy of b-axe als f2p'er.
Hmm ik ben al best ver in runescape (combat level 65) maar ik heb nooit geweten dat bier je attack level omlaag haalt. Maar je hebt wel gelijk, want ik was vandaag effe met giants aan het vechten, en had daarna een stuk of 3 biertjes gedronken (die lieten zij vallen) en mijn attack level was toen nog maar 47/53. Ik geloof trouwens dat mijn defence level en strength level de vorige keer allemaal naar beneden waren gegaan. Maar dit komt misschien omdat ik een paar ''wizard bombs'' en ''dwarfen stout'' drankjes had gedronken. Anyway, ik dacht eigenlijk dat het kwam omdat ik met een veel lager level (21, guards) aan het vechten was, maar dat is dus niet zo.
Goeie help site's zijn: www.runehq.com www.tip.it/runescape www.runevillage.com Ik weet niet of ze al ergens stonden want ik heb niet de hele topic gelezen
Bij wijn gebeurt hetzelfde dat is cker balen baal er zeer erg van, maar vraag me altijd nog HOE ze dat doen?
keyloggers op je pc is mogelijk, gebruik de nieuwe antispyware prog van microsoft of mogelijk keyloggers weg te halen, hij haalde 10 mogelijk keyloggers/trojans/dingesen weg bij mij.
ARGGGGGGG ik ben nou voor de tweede keer doodgegaan in een dag... (en alleen maar omdat ik het niet kon laten om die spawn npc vijanden aan te vallen) maar ik was bezig met een quest (ik heb een pakketje gekregen) maar die ben ik nu dus kwijt kan ik die quest nog voltooien??
Voor zo ver ik weet eigelijk altijd wel, soms moet je overnieuw beginnen en vaak moet je weer met de npc gaan praten van wie je dat pakketje kreeg om em weer te krijgen. Altijd als je een quest gaat doen, food, geld, armor, als member prayer pot misschien, en als je een guide gebruikt alle troep die nodig is natuurlijk.
Nooit gedaan. Nog 1 dag member en dan ben ik weer f2p'er , bijna al me member spullen verkocht nog 5 cosmic tally's (25k totaal), en wat vials en herbs. Iemand nog 30k death runes te koop? , moet wat gaan doen in f2p world in de wildy , zit nu op 9763k .
heb nu nog maar 1k, vervloekte hakkers heb opzig wel wat meer, heb nu alweer rune legs, en rune full helmet
Verander echt je paswoord af en toe, en gebruik die beta van microsoft antispyware programma die haalt echt keyloggers en zo weg.
Voor het zelfde geld wisten ze je pass gebruikten ze die, je account geleegt naar die van hun, en herhaling weer om de zoveel tijd.