1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Centraal] De gratis MMORPG Runescape topic

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2004.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net dood gegaan en ben mn hamer en dat puntige ding om stenen mee te hakken kwijt, hoe kan ik die terug krijgen (anders dan kan ik straks niet meer verder)

/edit: hoe kan ik questsdoen want ik weet niet wat de bedoeling is na de tutorial

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hamer kun je denk ik wel in de general shop kopen enkele gp's, de pick kun je kopen in de dwarven mines, kijk op de world map westen van varrock, daar naar toe gaan en daar zit een ladder naar de tunnels er beneden als je naar het noorden kijkt moet je naar een gang naar het oosten daar staat een dwarf die picks verkocht.

3. creep

creep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft toch niet als je denkt dat je password goed genoeg is?
    Trouwens een hacker kan waarschijnlijk toch wel achter elk password komen, ook al is 'ie nog zo moeilijk te raden, of als je hem om de zoveel tijd verandert.

Als je gewoon een goed programma hebt die de keyloggers tegenhoudt en niet op sites gaat die zogenaamde ''autominers'' of andere spullen ter download aanbieden loop je denk ik (hoop ik) weinig risico om gehackt te worden.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je paswoord kan nog zo goed zijn een keylogger ziet em altijd, en ik heb ook een firewall en toch zaten er mogelijke keyloggers op me pc.
    Beste manier blijft gewoon een fire wall, goede anti spyware programma's, en af en toe je pass veranderen.

Maar ok de offtopic sjit weer :p.

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    is het veilig om een paarse vrucht genaamd "strange fruit" te eten???

kben btw member geworden want het is een vet spel... alle morrowind liefhebbers moeten dit gaan spelen..

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja die fruit kun je net zo goed droppen restored wat running energy 8), ik ben nou net f2p'er geworden vandaag, gisteren was laatste member dag, nou maar wachten op worldofwarcraft :mad:.

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  7. creep

creep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie betalen zeker allemaal via creditcard om member te worden? :confused: Ik wil eigenlijk ook wel graag member worden maar ik heb geen creditcard. Ik heb net even de verschillende betaalmethoden gelezen maar ik snap er niks van. :'-( Weten jullie een veilige manier om te betalen zonder creditcard? Wel graag eentje waarop je niet dagen hoeft te wachten voordat je member bent...

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    met je telefoon is volgens mij net zo gemakkelijk als met een cc...

is er hier trouwens iemand van lcvl 20-25 die zin heeft om bijna alle lvl's te trainen, daarna en daarna de wildernis in te gaan???

en toevallig ook member is???

dit zijn mijn stats... ben nu een paar dagen bezig en nog steeds, allerlei lvl's aan het trainen... als je armour of wapens nodig hebt kan btw vrij veel voor je maken... for free natuurlijk...

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt PayByCash.com dinges gebruiken dat is zo heb ik gehoort ook zeer veilig en wordt gebruikt voor internet, details daarvan kun je denk ik beter gewoon op www.PayByCash.com kijken.

edit; runescape staat zelfs op de site van PayByCash.com zelf, misschien dat je daar direct het beste kunt gaan kijken.

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  10. creep

creep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, PayByPhone is niet beschikbaar voor Nederland, dus dat schiet ook niet op. Ik heb al op die site gekeken maar ik snap er niks van. :{ Ik denk dat ik maar gewoon ga kappen met rs want ik vind dat er veel te weinig mogelijkheden zijn als f2f speler.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja valt nog mee maar tis gewoon pokke druk als f2p'er.

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad ik zit nu lekker rustig te minen op een member world...

zou je dat doen in een f2p world dan ben je wel een tijdje bezig voordat je wat krijgt...

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja niet echt, me mining skill is dankzij lange tijd member natuurlijk wel hoog dus al die newbies maken geen schijn van kans 8).

14. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nu alle quests gedaan
    full rune
    ik ben lvl 80 dus ik ga nooit meer lvl up
    ik ben niet pure dus pken heeft geen zin(en is zo saai)
    en party hats of whatever zijn voor noobs

wat moet ik nu doen?
    ik ga geen member worden

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Member worden :) veel meer quests meer skills etc, zo simpel is ut.
    Of je gaat gewoon wow spelen net als ik :), maar ik blijf nog wel f2p spelen.

Ehm je kunt natuurlijk gewoon doorknokken of gewoon je skills maxen, full rune kunnen maken is natuurlijk wel 1337.
    En pk'en is niet saai als je het kunt gewoon met wat meer gasten de wildy gaan roamen.

Je kunt nu op een quest klikken dankzij een update en dan kun je zien wat je nodig hebt om de quest te moeten volbrengen en waar de quest start verdere quest updates van die quest staan daar ook.

Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  16. creep

creep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog effe een vraagje. Als ik een tijdje RS aan het spelen ben, krijg ik erg vaak een Microsoft error (wel/niet verzenden). Dit scherm kan ik dan gewoon uit het beeld slepen en rustig verder spelen, maar na een tijdje begint het spel heel erg te schokken en kan ik niet meer verder spelen. Hebben meer mensen hier last van? Want dit is behoorlijk irritant. :{

17. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Full rune???
    Pk'en???
    Party Hats???
    1337???

enlighten me zou ik zeggen... :D

en je kan na lvl 80 wel lvl uppen, ik zag gisteren nog een kereltje met lvl 107

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    nooit gehad, misschien ligt het aan welke client je hebt/het spel mee op start, als je high of low detail kunt kiezen staan onderin wat keuzes, ik log altijd in met de client die je kunt downloaden, dan heb je geen internet scherm meer en het speelt een stuk makkelijker, heb gewoon een short cut ervan onder in beeld gezet op me balk.

====

Full rune is niks anders dan een volledig setje van rune armor, wapen/pl8/schild/helm/legs, waarvan helm dan een medium of een full kan zijn, schild een square en de wapens natuurlijk altijd anders, wapen hoeft niet bij een full rune direct in te zitten, iedereen ziet dat gewoon weer anders.

Pk'en is gewoon playing kilen, oftewel pvp'en, zie mijn 1e post voor informatie daarover, je kunt alleen pk'en in de wildy of als member in een duel.

party hats zijn hats die ooit gedropt zijn in de runescape wereld als cadootje van jagex, er komen nou NOOIT meer holiday drops zoals santa hats en daarom zijn holyday drops pokkeduur.
    Vooral party hats de goedkoopste is 6 mil ongeveer en de duurst 12-15 mil.
    Ze geven iets van hm tja 0 def, zijn volkomen nutteloos en pokke duur ja 8).

1337 = gewoon leet, dik stoer mega vet super de luxe triple gaaf etc.

Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  19. creep

creep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik heb dus die client vandaag gedownload en ik krijg geen microsoft error meer. Helaas is het schokken niet gestopt (ik krijg dat overigens alleen maar als ik aan het vechten ben). Ik heb ook gemerkt, nu ik die client heb, dat als ik op de backspace knop druk het spel naar de vorige pagina gaat (dus je wordt gewoon uitgelogd). Ik ben best bang dat ik dit per ongeluk in een gevecht kan doen, waardoor ik dus alles kwijtraak. :{

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    als je wordt uitgelogd saved ie em toch gewoon??

dus waarom zou je alles kwijtraken? en sowieso je komt toch nooit in de buurt van de backspace?

Deel Deze Pagina