haha hoor die threat starter dan zeggen: ik weet niet of dit wel een geweldige thred is. en er hebben al ongeveer 250 mensen op gereageerd.
Hoever kijk jij terug in de thread? Tuurlijk staat hij nu inmiddels al in 'Xbox Games Chat'. De post van WouteR was op 23-08-2002 16:44
Die derde en vierde waren al oud. Maar die eerste twee zijn wel mooi Ik heb trouwens nog ergens een nieuwtje gevonden over DOAX: Dead or Alive - Xtreme Beach Volleyball, een game die waarschijnlijk alleen bepaalde DOA-fans zullen halen, zal over niet al te lange tijd in de winkels te vinden zijn. Tecmo heeft laatst bekend gemaakt een boekje te gaan maken met foto's erin van de virtuele dames. Deze kun je ontvangen mits je ergens rond 5 oktober de game besteld. Waar is helaas nog niet bekend. A limited number of photograph booklets will be distributed to select retailers participating in the preorder campaign beginning next month Ik weet niet of jullie hem gaan pre-orderen, maar ik in ieder geval wel
Filmpje downen wel 131 mb http://www.xboxgaming.com/screens/OCT0102/doaxball/doaxvball.zip Toffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Hij loopt met een constante snelheid van 100 kb p/s Dus dat schiet nog wel een keer op En nog even naar The Answer ik zou het niet weten. Pre-orderen voor de Benelux kun je misschien al bij DVD crave maar heb daar niks gelezen van een gratis boek met foto's.
hier op het forum misschien rechtsboven tussen faq en home staat ZOEKEN maar ja ik heb het nu wat makkelijker voor je gemaakt gewoon klikken op ZOEKEN ja hier kan ook en ja hoor hier nog steeds