Euj, kan niet wachten.. DOA3 vind ik nog steeds leuk om te spelen, vooral met meerdere mensen. En aangezien de graphics daarvan al goed waren kan dit spel qua da er dus nie slechter op worden.. 21 januari snel, ik hoop dak dan nog wa knake heb
Maf dit spel is wel voor meerderjarigen en andere vechtspellen niet maar bij ons in de winkel letten ze niet zo op de leeftijd.
ik weet nog steeds nie zo goed wat ik hier van moet vinden...aan de ene kant lijkt het me een geinig spel...maar de andere kant compleet bagger:{
Dit is Nederland, niet Amerika! Kan vast overal wel, waarschijnlijk ligt hij zelfs gewoon bij Bartsmit (niet halen daar, gewoon bij www.gcshop.nl -> veel goedkoper!).
Nog ff w88 Wat eerder de vraag is, is wanneer kan de game eventueel aangeschaft gaan worden? Voorlopig staat de datum pas op 14 Maart! bron: Dimensionplus.nl
nou ik moet zeggen dat het er allemaal zeer leuk uit ziet ik wacht alleen op een review om te lezen of het ook wel te spelen is.
Deze foto komt van het intro, als iemand zegt hoe je een bestand vanaf je pc naar het forum kunt uploade (wat waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn) zal ik het hier neerzetten.
Hier eigen shots van de intro: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Iedere link is een andere foto van de intro en ze zijn van mij (ben te lui voor een signature op de foto te zetten) voor alle duidelijkheid maar ik heb er niets op tegen als je de foto's op op je eigen site wilt plaatsen.