Ik heb het spel sinds gisteren en heb het nu een aantal uur gespeeld. Ik vind het volleybal nog verbasend goed uitgewerkt. De bewegingen zijn spoepel en je kan ook je posities op het veld aanpassen. Ik speel zelf volleybal en moet zeggen dat ze het goed hebben uitgewerkt.
Wat ik jammer vind is dat er weinig courts zijn om te spelen (variatie overdag/'s avonds wel leuk). Ook is de camera bij volleybal af en toe lastig, omdat je dan pas erg laat of net niet je achterspeelster kan zien. Verder vind ik de textures op het jungle-court niet heel erg mooi. Ziet er meer uit als een plastic jungle. Ook jammer dat je niet samen tegen de computer kan spelen, maar dat hangt denk ik samen met de camera.
Wat ik ook wel aardig vind is dat de verschillende characters ook echt verschillende speelstijlen hebben. Zo kan je toch steeds weer net wat andere teams opzetten. Al die zwemspullen, etc. ben ik nog niet echt mee bezig en ik denk dat ik daar ook niet echt heel erg mee bezig ga zijn. Het is meer een relax-spel voor mij.
Nog even een vraagje: hoe zit dat met het richten van een smash? Betekend naar voren op je stick naar die richting vanuit perspectief speelster of vanuit eigen perspectief, of moet je van de zijkant uitgaan? En het lukt me verdorie niet om een sprongserve te maken. Ze zouden eigenlijk een trainingmode moeten hebben gehad. Maar blijft een leuk en mooi spel.
- Locke
Laatst bewerkt: 27 mrt 2003