1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 23 aug 2002.

  1. ikah

    ikah Guest

    ik heb doax ook ik vind hem super maar ik wel weten wat xbw er van vind waar blijft de review?
     
  2. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat vraag ik me ook af. ik wil wel eens weten wat onze vrienden van deze super site er van vinden
     
  3. ikah

    ikah Guest

    ja ik ben echt heel erg benieuwt hey modjes waar blijft de review?
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor de gene die nog twijfelen aan het volleybal gedeelt: de wedstrijden kunnen soms echt spanned zijn: ik had zo eens een wedstrijdje, het was 6-5 voor mij, dan was het 6-6 -> 6-7 -> 7-7 -> 8-7 -> 8-8 -> 9-8 en uiteindelijk 10-8; Ik was toen gewonnen (al goed, anders ...) en ookal was het prijzengeld niet echt hoog, het was toch de moeite waard en het is daarna nog eens gebeurd en ook worden de westrijden (of de teams) alsmaar moeilijk en moeilijker (in de paar laatste dagen mag ik blij zijn als ik nog een punt of 2 scoor ijn een match). Dus het volleybal gedeelt is niet mis. Het andere gedeelte is ook niet mis.

    (P.S.: de gene die iets 'begrijpt' van deze teks is ook niet mis)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    leuk spel maar gaat denk ik snel vervelen...zitten ook te weinig modes in voor single en multiplayer
     
  6. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin is het lastig, nu ben ik haast overslaanbaar, af en toe zit er een raar potje tussen dat er iets misgaat maar normaal gesproken win ik alles. Ik heb al met Christie en Kasumi vrijwel alle potjes gewonnen. Wat opvalt is dat Hitomi en Tina en gruwelijk hard kunnen spiken. Is soms wel is lastig. Mijn winnende combinatie is Christie/Lisa. Nu is het een kwestie van dingen verzamelen en dingen uitproberen, een erg ontspannende game ook:D
     
  7. mischa

    mischa Guest

    ontspan je als je voor de zoveelste keer je eigen gerkt heb 8)
     
  8. ikah

    ikah Guest

    gerkt?
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Lisa is volgens mij beste allround speelster en kan hard smashen
    Tina is ook goed allround
    Hitomi kan goed blocken maar is ook makkelijk te faken (als ze vlak tegenover je staat en wil blocken bal gewoon zacht over het net spelen)
    Helena is echt slecht in het achterveld...als je haar achterin ziet staan direct haar richting op smashen
    ik heb gisteren elke game gewonnen met Lisa/Tina...en gemiddeld rond de 15000/18000 nice points
    ik koop nu al lisa's swimsuits ...die zijn echt leggah :9
     
  10. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er nu niemand even de hele cover scannen en uploaden, is dat teveel gevraagt?

    btw, als je hem hebt uitgespeeld met bv. Lei-Fang en je begint opnieuw met Lei-Fang dan worden de spullen en geld wel onthouden, maar ga je beginnen met Christie ofzo in dezelfde save game dan ben je alles kwijt. (maar in de exhibiton mode doen de badpakken die je had voor Lei-Fang het nog wel)
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k vind de gameplay en opties en minigames een beetje te simpel en te weinig van deze game. et suckt imho.

    k vind die tjiks er ook net niet echt genoeg uit zien om er nou echt opgewonden van te raken :{ , niet dat dat nou nodig is, maar dat was toch een grote pre voor deze game?

    voor de rest, die muziek OMFG. christina A. in mn fuckin Xbox, mijn god. dat kan echt niet.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkoop em dan. |:-
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Welcome Mister Pessimist! :+
    Heb je wel lol af en toe?

    DoAX is een geval van like it or not. Zelf vind ik het amusant, maar het boeit me voor geen meter om al die items te sparen. Er is geen gevoel van beter worden of meer verzamelen want je stopt alles weg in een collectie. Ook berusten al die cardgames op kans, dus je kan er nooit beter in worden, zelfde met het volleyball lijkt het. Soms zijn ze mega-goed tegenover je, en soms zijn ze zo dom, niet normaal!

    Vind het allemaal wel amusant, lekkere deuntjes beetje chillen, en dat is geloof ik het doel, dus in dat opzicht geslaagd. Verder is het dan ook echt niks!
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    had al een vermoeden, dus had em alleen ff gehuurd.

    Met Steel Battalion en Metroid Prime heb ik brute lol :+

    en

    lekker deuntjes? jij bent er zo eentje die top 40 cds koopt zkr?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  15. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0

    Erm je kan je eigen tracks rippen en die afspelen, dus wat loop je nou te zaniken.
    Ik wordt nooit opgewonden van games(op die manier die jij bedoeld) en de gameplay is echt fijntjes op wat camerapuntjes na. Maargoed dat is mijn mening.
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, ik weet niet zeker wat TOP 40 is? Koop uberhaupt nooit muziek CD's. Snap niet precies wat dat te maken heeft met DOAX muziek? Bob Marley is denk ik geen TOP 40, whatever that is!

    Dus jij vind specifieke muziek niet leuk, alleen maar omdat je het klassificeren kan in een zeker genre (althans denkt dat je kan)?

    Als ik een muziekje hoor en het leuk vind, kan mij het niet boeien of het backstreet boys is of opera. Dan vind ik het leuk. Punt. Als ik zelf naar muziek luister op mijn PC luister ik naar Iron Maiden, Black Sabbath, Madrugada, oude rock en alles door elkaar. Ik vind de muziek in DOAX uitstekend. Natuurlijk hoor je alles wel een beetje te veel op een gegeven moment, maar dan nog, niks mis mee.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    1-0 }:]
     
  18. ikah

    ikah Guest

    IK VIND DOAX GEWOON EEN MUSTHAVE VOOR XBOXGAMERS! maar er zijn wel minpunten zoals er zijn weinig opties verder vind ik het gewoon een must.
     
  19. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een grappig spel....tis weer eens wat anders.
    De graphics vind ik ook goed, net zoals het vechtspel DOA3.
    Hele omgeving is mooi om te zien, figuurtjes zien er goed uit...
    Eenvoudige bediening...etc etc.
    Er zijn deze maand trouwens een aantal mooie games uitgekomen, Pantzer Dragoon Orta is er een voorbeeld van :9
    Meestal kijk ik eerst naar de graphics van een spel...de XboX heb ik in eerste instantie gekocht om de grafische kracht.
     
  20. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    die filmpjes die je kan verzamelen zijn wel cool vooral die trailer van "Ninja Gaiden" is wel vet, lijkt me wel een cool spel, heeft iemand anders nog coole dingen gekregen of gekocht
     

Deel Deze Pagina