De prijs van dit spel valt reuze mee... Kwaliteit van de graphics zijn heel goed, net zoals het vechtspel Dead Or Alive3... Het hele spel heeft een zomerse sfeer dankzij graphics, muziek etc. Geen stress maar gewoon relaxed wat potjes volleyballen...en de besturing heb je heel snel onder de knie. Leuk spel dus...het is weer eens wat anders
dat wel maar ze flikkeren hem steeds weg als ik hem koop. Ik heb er 1 voor tina gekocht toen zij mijn partner was en die via het hotel aan haar gegeven en nog 1 aan christie op een plek op het eiland, ze maakte het cadeautje wel open maar vond hem niet mooi ofzo, en ze heeft hem ook weggegooit. Irritant, hoe hebben jullie hem gegeven?
Je moet zorgen dat ze je wel leuk vind, ik speelde eerst met Lisa met Tina als partner, toen heb ik hem dus aan Tina gevonden. Ze houdde het wel, ze vond het volgens mij niet mooi want de muzieknoten waren de volgende dag bij haar verdwenen, maar ja, ze had hem wel aan
Hmm... ik heb net best veel met Tina gespeelt maar ik vind het nog best lastig... Moeilijk om te zorgen dat anderen je aardig vinden en als je eenmaal iemand in je team hebt is het ook nog moeilijk om ze vrolijk te houden. Behalve met Lisa dan... want Tina en Lisa gaat altijd wel goed samen. Wat ik cool vind om te doen is de bal in gezichten te smashen... ook leuk als het via 1 keer in het zand stuiteren gebeurt Blessings Ahara
Nieuw!! Secret relatie tussen doa3 en doax ontdekt. Ik volg vaak de forums op neotaku en tecmo over Doax en het is eindelijk duidelijk wat het verband is. Als je de relatie tussen de characters wil verbeteren met doax... kan je dat met doa3 survival tag doen. Bijvoorbeeld... je wil de relatie tussen Christie en Ayane verbeteren... speel dan gewoon veel tag battles met ze in survival mode. Hoe het precies werkt is nog niet duidelijk maar ik heb het zelf ook al geprobeerd en ik merk het wel... er komen gewoon meer noten bij hoe meer ik de tag battles doe. Check deze link voor de thread: http://www.tecmogames.com/ubb/Forum23/HTML/003154.html Blessings Ahara
He jongens... ik ben ook van plan om DOAX te kopen. ik heb doa3 ook..speel hem zeker 1 a 2 keer per maand maar iets houd mij tegen om DOAX te kopen...hopelijk kunnen jullie mij helpen! VRAGEN Dat VENUS pakje waar julie het over hebben..hoe ziet die eruit? heeft iemand een PIC en dat leren ( is het volgens mij) pakje dat Christie aan heeft in veel magazines....hoe heet die?
zoek zelf maar ff op internet [/B][/QUOTE] is goed...maar dan moet ik wel weten WAAr ik naar moet zoeken!
Als je hier kijkt zie je alle meiden met o.a. de Venus... http://www.neotaku.com/doax/ Beetje een spoiler...maarja
Hetgeen wat mij vreselijk irriteert zijn die krijsende stemmetjes van ze. Vooral die stem van Leifang is gewoon verschrikkelijk. Noujah ik zet gewoon de muziek hard en de rest zacht. Ik vind Christie en TIna zo'n onwijze bitchen! Argh daar kan je nauwelijks iets voor kopen! BIj mij gooien ze het altijd weg Ach ja, ik hou nog wel van ze
ik vind die stem van christie en helena zo belachelijk hard soms vergeleken met de anderen! schrik me soms de pleuris en LeiFang roept soms heel irri Hieperdepiep ofzo als ze gaat smashen voor de rest topgame
AAAAAARGH, tina gooit net een badpak twv 6000000 weg.. *sigh* verdomme da was dat pak wat lisa alleen kan kopen en het had nog de amerikaanse vlag als afdruk ook .. d8 ik zit gebakken.. (ik probeer zo veel mogelijk badpakken/bikini's te verzamelen met tina), maar nee hr.. daar wordt ik wel moe van.. maarja voor de rest top spel
Yah het spel irriteert je soms echt mateloos. Maar de sfeer is heerlijk. Op het begin speelde ik het ffe en dacht: hmpf...nouja het zal wel, maar naderhand was het: wow! en deden m'n duimen op een gegeven moment weer pijn...(Yah ik heb een rare manier van controller vast houden denk ik, ik druk niet met mn vingertop maar met mn bot)
Tsja....als ik er een goede deal voor zou kunnen krijgen deed ik em weg....maar 't is wel een enorm verslavende game...ben je zo een halve avond kwijt....maar hij's mij iets te eentonig...(m'n vrien-ding vind em leuk, dus kan em eigenlijk alleen maar weg doen voor de sims, want dat vind ze ook leuk....maar dan vind ik dit eigenlijk nog beter )
Heb hem nu ook gekocht. Het volleyballen is verassend leuk, al verlies ik meer dan ik win. Dat partner zoeken is leuk en irritant te gelijk. Als beginner moet je eerst uitzoeken wie goed bij wie past en daardoor kan je veel geld verliezen. Die spring game vind ik echt lachuh. Heb zelfs al een keer 12 dagen achter elkaar dat gedaan.