Die multiplayer valt zeker wat op aan te merken. Zo is het jammer dat je niet met z'n 4en kan en dat komt denk door de camera. Maar had dan de multiplayer uitgebreid met bijv. een 4-player Hopping Game, dat je dan punten krijgt voor snel springen, minst in water gevallen, eerste bij finish ofzo. Ook hadden ze dan bij het kiezen van karakters de hoedjes, brillen, schoenen erbij kunnnen doen.
Het?!?! Anyways, ik denk dat als je The Sims leuk vind (niet dat ik die games nou vergelijk, maar eerder de gamers) dat je je met DOAX ook aardig lang kan vermaken...
ok sorry, refrase: als je The Sims leuk vind (niet dat ik die games nou vergelijk, maar eerder de gamers) dat je je met DOAX ook aardig lang kan vermaken...als je The Sims niets vind kan je DOAX nog steeds leuk vinden, maar dan voldoe je aan ander nader te bepalen criterea...
Ik multiplayer toch haast nooit (lastig broertje dat alleen maar Halo co-op wilt doen), ik ben dus wel gewend om lang singleplayer te doen. Ik houd wel van games waar veel te verzamelen valt, dus ik denk wel dat ik hem koop.
Ik ben het spel nu beu gespeeld maar als neotaku met een nieuwe galerij komt en dat is een leuke bikini/badpak, ga ik dat terug spelen voor die bikini/badpak. Ik heb in totaal al zo'n 25 uur gameplay erop zitten.
Nee, Neotaku maakt een galerij van bestaande badpakken en als ze er leuk/goed uitzien ga ik dat kopen in DOAX en voor dat geld moet ik eerst spelen.
neotaku is en web-site die allemaal speciale dingen doet voor DOAX. zoals the Awnser zeg: Nieuwe Badpakken galary daar bedoelt hij mij als neotaku weer een leuke bikini(s) in het spel vind. En dat het dan op de site staat dat The Awnser hem dan ook gaat winnen/vrijspelen. Dankzij Neotaku weten we nu ook dat het VENUS badpak bestaat.