1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 23 aug 2002.

  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze ziet er erg ondeugend uit zo :)
     
  2. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    wow, die van Christie is errug cool!
     
  3. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Leifang de liefste :p Maar ik denk dat ik dan maar overnieuw begin..Moet ik dan als de vakantie afgelopen is een NEW game kiezen met hetzelfde karakter ipv continue?
    En kan je maar 3 saved games bewaren?

    Ok, ik geloof je ;) Tot nu toe speelde ik steeds met andere karakters, ik zal het nu bij 1 houden
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, gewoon een nieuwe game starten...
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je mag met meerdere characters spelen: Als je met Lei Fang een vakantie uit hebt en je hebt bv.: 500 000 Zacks (en nog wat bikini's/badpakken + accessoires en gifts) en dan er na met een ander character begint. Dan heb je later nog altijd die 500 000 Zacks (...) bij Lei Fang. Dus met verschillende characters spelen kan geen kwaad maar je "moet" het wel op het zelfde save game doen.
     
  6. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: waarom moet je in godsnaam je leeftijd bij de options opgeven?
     
  7. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij als je jonger dan 18 bent kunnen sommige dinge nniet, dat was ook bij zo'n ander spel dat ik eerst had (ben de naam kwijt)
     
  8. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    (jij ook hier?)

    bij DOA2 was het een 'bounce' trick. (boobs die harder/meer gaan bouncen....)

    p.s.: die van mij bij DOAX staat op 99......
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij staat ie ook op 99.
    Dat zal ook wel zo'n bounce trick zijn zeker, ook al heb ik bij DOA2 niet veel verschil gemerkt tussen 99 en 17.
     
  10. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een id hoe je een meisje het beste een Venus aan kunt laten trekken? (weet niet zeker of dit in help topic moet) (mensen hier willen me vast ook wel helpen.....toch?)

    Ik krijg het maar niet voor elkaar. :'-(
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het zo geprobeerd: eerst 5 Venus pakken gekocht dan dat spel uitgespeeld. Vervolgens terug met Lisa spelen en dan Tina weigeren en de partner pakken waarvan je wilt die het Venus pak draagt. Die af en toe een geschenkje geven en en met zo weinig mogelijk punten (probeer het onder de 3 te houden) voor de tegenstanders een match winnen (dus een 7-2 voor jou zou goed zijn, maar hoe beter hoe beter). De Venus pakje verdelen over de vakantie maar het kan zijn als je er een geeft dat ze dan de volgende dag weg is (daarom die matchen winnen). Ook als je parten weg is die vakantie uitdoen.

    Als dit niet lukt moet je met het karakter spelen dat je partner was en Lisa accepteren. Dan terug volleyballen (7-2, remember)en Lisa pakjes geven. Dan hopen dat Lisa jouw een Venus geeft na verloop van tijd.

    Die theorie is bij mij niet gelukt maar ik heb het dan ook geprobeerd mij (met) Christie maar het is algemeen bekend dat Christie een "moeilijke" dame is.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  12. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik het ook 'n x geprobeerd met een Taygeta voor Kasumi, maar het lukte echt niet. 2 bad...

    toch bedankt ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  13. ITNL

    ITNL Guest

    wat is het verband tussen doa3 en doax trouwens???
     
  14. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt beter vragen; "waar is er geen verband tussen DOA3 en DOAX"... :)

    Ze zijn beide bedacht door Itagaki, en gemaakt door Team Ninja en Tecmo. Alle dames uit DOA3 vind je dan ook terug in DOAX, plus Zack.

    Het schijnt ook dat je het bedrag waarmee je begint kunt vergroten als je in DOA3 een bepaalde mode speelt (ik meen Survival) met het desbetreffende character. Zoek ff in deze thread met de zoekoptie, mocht je hier meer over willen weten...
     
  15. mikey

    mikey Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek de top less codes voor doax
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zover ik weet zijn er geen codes voor doax en dus ook niet een topless code. Het enigste wat er is is een soort patch voor doax waarbij je de dames naakt kun zien en er naakt met spelen maar dat gaat alleen als je een gemodde xbox hebt en je mag er hier niet over praten (over modchips).

    Misschien heb je zo'n code bij een gameshark of zo een ander machinetje.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  17. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is er wel iets met een visor (waar je door kunt kijken) en de Emu.... ( go and check it out people :D )
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat heb ik ook gelezen (op Neotaku) maar dan zie maar alleen "sterretjes".
     
  19. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind de dames aantrekkelijk wanneer zij gekleed spelen :) Ik vind vooral die 'bikini's' met die spijkerbroekjes leuk, of met die hemdjes..
    Ik vind vooral de Obisian, Nike en Hawk leuk (of met rokje)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind de dames ook aantrekkelijker als ze "gekleed" zijn. Voor al in sommige badpakken :9.
     

Deel Deze Pagina