Ik vind de Serpent en de Little Bear (dies zo lollig) de beste bikini's. Alleen Tina gooit die laatste altijd in de prullenbak. Ik vind het maar rot dat je maar 6 presents tegelijk kan dragen. Anders kon je veel makkelijker iemand een bikini laten accepteren.
ligt aan het aantal badpakken, items, enz. je bij hebt. het gaat om alle dingen die je bijhebt. dus heb je heel erg veel badpakken bij, dan kun je nog maar weinig items 'dragen'.
Laatst kon ik maar 6 presents dragen. Nu ineens gaat die lijst oneindig door, ik heb vast me vergist.
misschien dat dit al gevraagd is op een van de andere pagina's, kun je ook winkels of plaatsen unlocken naast zack's store?
nope.. je kan alleen 2 nieuwe nummers "unlocken" door een vakantie door te brengen.. voor de rest staat alles tot je beschikking en moet je het kopen..
wanneer kun je die venus ofzo nou kopen (die van 1 miljoen) want ik heb wel het geld maar ik zie hem niet in de winkel
Je kunt hem bij Lisa kopen vanaf dag 3 ofzo. Gewoon iedere dag eens kijken in de shop. Het getal 1 000 000 valt genoeg op.
Die bikini's komen elke vakantie op andere dagen te koop. Ik heb al vaak genoeg gehad dat de Venus al bij dag 1 verkrijgbaar was.
Jezus gasten, hebben jullie nou serieus een discussie over wanneer, waar en welke badpakken en bikini's te koop zijn.... *gniffelt*
hm, ik speel nu al ongeveer 50 dagen en heb hem nog niet gezien, alleen dat lelijke bunny ding voor 500000.
Als je de Venus bedoelt: Je moet heel wat doen om er voor te zorgen dat een wijf die Venus aanneemt (buiten Lisa). Dat geldt ook voor de andere dure pakken. Hoe duurder het pakje, hoe moeilijker het is om aan iemand te geven.
nou, dat is niet helemaal waar, het gaat er meer om hoe gewaagd 'n bikini/badpak is. maar de bikini's met minder stof zijn ook duurder (eigenlijk wel gek he?). dus... verder wil ik nog ff kwijt dat wijven op de vismarkt staan en dames aan beachvolleyball doen. (respect voor DOA dames!)
Ik snap er nix van.... ik overspoel die wijven met love items... maar al wil ik een badpak geven... die van 600.000 van lisa aan bijv helena of tina... accepteren ze ze nooit.... word er een beetje gek van kan iemand me helpen