[Centraal] Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 23 aug 2002.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Overspoelen? Let wel op he, 4 dagen is geen overspeoelen bijvoorbeeld, ik zou toch minstens 8 dagen lang elk moment een love/like item geven. En als je dat al wel doet, er zijn soms versies van een badpak die bepalde characters minder erg vinden (bijvoorbeeld Christie neemt eerder een zwart "bunny-badpak" aan dan de andere kleuren).
     
  2. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    geef ze elke avond als ik in me hotelkamer zit allemaal love-items ong 8/9 dagen denk ik... en dan nemen ze ze nog geen van alle die pakken aan...


    beetje frustrerend... :confused:
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja daar zit het hem he. Alleen 's avonds, overdag zul je toch ook echt cadeau's moeten geven. Dus 's morgens, 's middags, 's avonds en in het hotel.:+
     
  4. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geeef ze dus elke keer in het hotel cadeaus... en als ik iemand zo'n badpak wil geven ga ik 3dagen van te voren 1x per dag lang om wat te geven.. +het hotel... en das dus nie genoeg :confused:
     
  5. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    't is belangrijk dat je kijkt naar de muzieknoten langs het plaatje van de dame (je weet wel, die rode, te zien als je ze overdag een cadeau geeft). als die behoorlijk snel gaan, dan accepteerd de dame ik kwestie wel een 'hate/dislike' badpak.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je mag ook niet vergeten af en toe een volleyball match te winnen. De tegenstander moet zo weinig mogelijk scoren (liefst niet boven de 2) en jij mag geen fouten maken.

    Doe dit samen met het overspoelen met pakjes, dan pakken ze de costumes meestal aan.
     
  7. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je volleyball maatje moet dan wel iemand anders zijn dan aan wie je al je cadeaus geeft, toch? (d8 wel, anders kun je niet genoeg cadeaus geven)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht dat je volleyball maatje DIE persoon moet zijn en iedere avond een pakje geven.

    Als je dat zo'n 4-5 dagen volhoud zonder te verliezen of winnen waardat de tegenstander hoger dan een 2 scoort, dan zou je vriendinnetje 'alles' (onder voorbehoud) moeten aannemen.
     
  9. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet geprobeerd, zou best kunnen. maar dan moet je 's avonds natuurlijk alleen maar love-gifts geven.

    hhhhmm, goeie reden om 't spel nog 'ns ff in m'n Xbox te duwen.
     
  10. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    zal dalijk eens een poging gaan wagen...
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag he. Maar hoe weet je nou wat welk karakter leuk vindt, zonder je het opzoekt op internet?
    'k vind het maar een wazig spel hoor.
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je via inter net zoeken andere manieren geen idee
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zelf achter komen, dingen geven en dan ontdekken hoe ze erop reageert. Of in het boekje staan de interesses van de karakters. Er staat bij Tina bijvoorbeeld dat ze van Games houdt, zij vindt het dan ook helemaal geweldig als je haar een Xbox geeft. Veelal ligt het ook aan de kleur van dingen, dat staat ook weer in hun profiel.
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Een, volgens mij staan de hints gewoon in 't boekje....producten kan je daaruit wel afleiden
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    owja en voedsel is ook goed
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    'K zal straks eens kijken. Volleyball stelt eigenlijk niet zo veel voor, vind ik wel jammer. De camera staat best vervelend vind ik. Die kan je tijdens de wedstrijd niet veranderen he?
     
  17. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, je zult 't moeten doen met de camera zoals die is. en ik heb er btw amper last van... zal wel gewenning zijn... ;)
     
  18. KasumiGirl

    KasumiGirl Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    kasumi is tha best..en ze is lekker =P
     
  19. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Prachtig spel!
    Tina is ook vet lekker, de camera valt trouwens reuze mee, je moet er alleen even aanwennen! Maar dat moet geen probleem zijn ;)
     

Deel Deze Pagina