hehe nee, inderdaad vast geen dodelijke combo of finishing move... Maar weet je nu wat ik met manga's bedoelde?
Het ziet er gewoon super echt uit joh, dat vind ik het leuke aan DoA3. Het is gewoon echt levensecht. Hoe alles beweegt gewoon helemaal top. Ik wacht daarom ook met smart op DOAX
Ik ook, maar wil nu nog wel eens wat filmpjes zien oid. Die pix zeggen niet zoveel van ingame. Daar ben ik benieuwd naar!
Het duurt nog een maand of twee voordat hij uitkomt in de US. Dus er zouden al wel veel in-game-movies moeten zijn. Ik heb tot nu toe 1 filmpje gezien... Idd een beetje raar
naja LEVENSecht is wat anders de geluiden moeten wat minder....want dat vind ik het erg neppe eraan en ik zou het ook wat leuker vinden als je wat spieren kon zien of kleine schrammetjes ofzo
Ja oke daar zit wel wat in, maar ik denk dat de meeste gamers het spel toch leuker vinden zonder al die krassen en bloed
a oke ik snap het wel maar dan nog dat maakt het wel minder echt trouwens jij bent nog de enige die hier iets post
Ik lees het nog wel steeds hoor In de hoop op een nieuw filmpje of nieuwe pix Wil me natuurlijk niet midden in jullie discussies mengen