OKE HIER ZIJN ZE!!!! klik hier en scroll naar beneden want als ik plaajte zo wil linken doetie het niet
Wie van Doax is dat in die tekening Munch? Best wel ok..alleen die linker tiet is plat, rechter wel rond. (En als jij dat in die foto bent..........had je jezelf beter [Fuzzle] kunnen noemen vanplaats [Munch])
waarom dan Munch vinnik kixer en het is tevens de achternaam van een kunstenaar Edvard Munch Niet dat IK kix ben ofzo...ja misshien wel,weet ik niet...bepaal ik niet maar ja Ik mooier als die ???? YOU ARE NUTS!!!! zij zijn PERFECT zovan: oooohhhh mooie ogen....oohhh mooie benen......oohhh mooie tieten...ohhhh mooi geheel :{ In de tekening??? TIna bedoel je :{
Je tekening Tina, iets andere neus maar yes indeed. (werk die linker bij dan is figuur bijna perfect). Uhm ik heb geen verglijking gemaakt, met mooier ofzo....?! Ohja Fuzzle, ha-ha vind je toch wel wat meer van Fuzzle weg hebben, minie-minie, (zie foto) een ukkie met brutaal bekkie Maar wel cool hoor, gamende chicks zijn Dope Heb je die screen van Lisa al gezien, yummie!
Je tekening Tina, iets andere neus maar yes indeed. (werk die linker bij dan is figuur bijna perfect). Hahaha ja maar je bent te laat,de tekening is al opgeplakt op een vel papier en heb het ingelijsd en geen zin om dat ding er weer uit te halen...ik verander mn tekeningen haast nooit meer na afloop!Waarom? kweetniet ik leg het liever in EEN keer vast ...pff naja Uhm ik heb geen verglijking gemaakt, met mooier ofzo....?! Hoe bedoel je? Ohja Fuzzle, ha-ha vind je toch wel wat meer van Fuzzle weg hebben, minie-minie, (zie foto) een ukkie met brutaal bekkie Ukkie? Idd!!! Maar echt brutaal valt wel mee,meer een beetje gemeen dat is voor mij niet hetzelfde enne...lijk ik op een fuzzle qua uiterlijk...oke oke ik ben al een jaar niemeer naar de kapper geweest en knip het zelf af en toe...valt dat zo goed op dan? Maar wel cool hoor, gamende chicks zijn Dope Ja en ik ben een gamenda fuzzle hoe cool ben je dan Heb je die screen van Lisa al gezien, yummie! Bedoel je die meest nieuwe die op de frontpage staat? joa wel lekker! maar wat er geschreven staat van...dat je de tiete kunt oppopmpen zeg maar...dat is haast niet te merken!! wat mn zus studeert chinees en had het eens een beetje geprobeerd te vertalen...het was volgens mij ook nog japans,maar daar wist ze dus ook wat van raar mens...maja
Ik krijg er maar 1 en op jouw site staan er ook niet zo veel (2). ]:- Trouwens, hoeveel websites heb jij wel niet?
ehm 3 of 4 ofzo maar is voor alle onzin Ja weet het staat niet zoveel meer op,heb het meeste weggehaald anders had ik geen plaats... Maar ehm mijn SERIEUZE site word HEFTIG
Ja en ik ben een gamenda fuzzle hoe cool ben je dan Gamende-bijtende-op Doax-geilende-Fuzzles, moge er wel wezen dus zijn best wel cool. Blondie= Helena(niet echt juiste chick voor gekozen....) Die tweede is ZeKer Lekker!! 9maar who the F*ck is She?) 3e is Leifang 4e is denk ik een stuk vrouwelijker Tina, dan Tina zelf(ok Yummie )
Zat ook la Kasumi te denken... Maar eigenlijk zijn ze allemaal erg Fout(in verglijking dan) behalve Tina.