Ze lijken er dan wel niet op, maar dat vind ik niet erg. Maar als ze inderdaad die lui moeten voorstellen, dan is het niet echt geslaagd (maar goed, perfecte mensen bestaan ook niet ).
ehm... waarom zijn dames niet topless Dat word toch ook een optie ... met nummer 2 wil ik best ontbijten
snotter snotter jaja Ze hoven toch niet te lijken op elkaar!!! Het waren gewoon een beetje van die voorbeeldjes!! Ik bedoel...ze hebben ze gewoon nog perfecter gemaakt...en keken gewoon denk ik een beetje naar gezicht of vormen van de vrouwtjes... Nja boeien De XBOX voorkant is nu officieel... de groeten
Originally posted by [munch] snotter snotter jaja Ze hoven toch niet te lijken op elkaar!! Nou, nou niet zo persoonlijke nemen hoor...... Je picts worden worden gewaardeert...al lijken ze niet zo(lekker=lekker). (En volgens mij denken ThaFrag, Fardo en Chaos er ook zo over Maar ja luister niet naar mij, want ik verglijk jou al met Fuzzle.....dus.....
Of jij bent gewoon niet te volgens of ik volg het gewoon niet... I don't get it Dat je mij met fuzzle vergelijkt ALAH! Maar....dus????
HHmmm volgens mij ligt 't aan jou, maar zeker weten..... Over de beoordeling van dat plaatje, models die op doax chicks willen lijken en dan zeg jij "snotter snotter jaja Ze hoven toch niet te lijken op elkaar!! " daarop reagerde ik...... :{
ik vond ze maar lelijk maar goed De Officiƫle Xbox Site heeft de screenshots van Dead or Alive X...verbetert .... In een betere resolutie gebracht dus... veel plezier ermee