Heb je een zyxel modem? Een vriend van mij heeft ook demon en had hetzelfde probleem vooral op xbc kon ie niet veel man hosten constant had ie lag toen hebben we mijn modem uitgeprobeerd (SMC) en liep alles perfect. Nu heeft ie die zyxel verkocht en zich ook een SMC gekocht.
Ik weet wat mijn probleem was. Mijn router vertraagde de hele boel. Nu heb ik dus een directe verbinding gemaakt alleen het probleem is dat ik niet meer op live kom. Als ik doe troubleshooten wordt alles groen behalve het laatste bolletje met xbox live( met router doet die het wel, maar dan is ook alles automatish geconfigureerd) maar hoe verhelp ik dit. Ps: waar vind ik mijn mac-adress en host name EDIT: al opgelost. -alvast bedankt
re Hoi, Ik heb op dit moment Broadband Premium van Casema maar omdat de upload snelheden me erg tegenvallen zit ik te denken aan een Demon DSL 2048/1024 abbo. Nu hoor ik van veel mensen dat ze een ander modem moeten kopen en dergelijke om live te kunnen gaan. Mijn vraag is: Als ik dit abbonnement neem kan ik dan zonder extra dingen aan te moeten schaffen live gaan? Ik gebruik op dit moment een Sweex 4 ports router om de internet verbinding te delen. Alvast bedankt.
Re: re Je krijgt momenteel bij een Demon abbo een gratis nieuw modem. Je Sweex router kan prima op die modem aangesloten worden.
Vandaag computer besteld via PC-privé. Wordt volgende week geleverd als het goed is. Dan dus ook DSL en Xbox live installeren (eindelijk ). Nu heb ik een paar kenissen die erg tevreden zijn over Demon, dus denk dat ik ook met deze provider in zee wil gaan, maar... Op de site stond dat er geen datalimiet zit op abbo's, maar een eoa protocol van toepassing is. Kort komt het er op neer dat je kan downen zolang je binnen grenzen blijft (extremen tov andere gebruikers met gelijksoortige abbo's mogen niet). Nu zal ik zeker het een en ander gaan downen en daarnaast dus ook live Xboxen. Iemand van jullie (met Demon dus) al buiten de marges van het protocol gekomen? Wat geberut er dan? En hoeveel (zeg een uur of 10/15 p/week live) down je met live?
Dat valt allemaal wel mee hoor met dat fair use gedoe. Ik heb de duurste abo van demon dus ze kunnen nou nooit zeggen dat ik een sneller abo´tje moet nemen Voor de rest alleen maar positieve dingen over demon.
De duurste? welke mag dat wezen dan? Ik ga denk ik voor de abbo van 50 euro (2 mb down, 1 mb up). Bedoel je die, of heb je zelfs 1 voor het midden klein bedrijf (wat mij wat overdreven lijkt).
*update Herziene planning upgrades 9 december 2003 Verdere mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades Volgend op eerdere berichten willen wij het volgende mededelen: Onze partner bbned heeft aangegeven dat het uitvoeren van de aangekondigde upgrades helaas niet, zoals gepland, in december zal kunnen plaatsvinden. Dit besluit is genomen op basis van zorgvuldige overwegingen en in overleg met Demon. bbned werkt aan een vernieuwde versie van haar geautomatiseerde upgrade proces, waardoor grote aantallen upgrades kunnen worden verwerkt zonder langdurig verlies van de verbinding en met minimale uitval. Bovendien heeft bbned na diepgaand onderzoek besloten dat de capaciteit op de verschillende apparatuur verder moet worden uitgebreid, zodat het toegenomen bandbreedtegebruik niet tot performanceproblemen zal leiden. Dit houdt onder andere in dat meerdere klanten verplaatst zullen worden van de huidige apparatuur naar nieuwe apparatuur met meer capaciteit. De nieuwe planning is dat de upgrades van lijnen die via bbned zijn aangesloten tussen 1 februari en 31 maart 2004 zullen plaatsvinden. Hoewel we ons realiseren dat veel klanten met smart op de inlossing van de belofte wachten is er gekozen voor een realistische en naar verwachting haalbare planning. De planning voor DSL Express lijnen die via BaByXL zijn aangesloten blijft ongewijzigd. Hieronder een overzicht van de nieuwe planning per klantgroep: Demon DSL Express klanten via bbned: uitvoering upgrades tussen 1 februari en 31 maart 2004. Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste twee weken december. Demon DSL Metro klanten via BaByXL: uitvoering upgrades voor 31 januari 2004 Demon DSL Metro klanten via Versatel: uitvoering upgrades voor 31 januari 2004 Demon DSL Express klanten via Versatel: uitvoering upgrades voor 31 januari 2004 De snelheidsupgrades zijn niet van toepassing op DSL Business Express lijnen.
Dat zuigt! Als je dan het bericht op bbned leest dan staat daar "Het is allemaal niet de schuld van uw provider, maar de schuld van bbned, want wij willen zo'n kwalitatief goede aanbieder zijn." Nou, dat is nou kletskoek: Eerstens heeft Demon ervoor gekozen om met Bbned in zee te gaan, en niet ik. Als Bbned dus haar beloftes niet waar kan maken is dat niet mijn probleem maar het probleem van Demon. Als Demon die beloftes een op een doorgeeft aan haar gebruikers dan moeten ze die ook nakomen en niet zich even later laten knuffelen met zo'n 'het komt niet door je provider' opmerking. Tweedens ben je pas een kwalitatief goede aanbieder als je je beloftes nakomt. Dus niet eerst iedereen vier maanden aan het lijntje houden dat men een gratis lijnupgrade krijgt en dan na vier maanden fijntjes melden dat het nog een paar maanden langer gaat duren. Dat is onbetrouwbaar en heeft met kwaliteit helemaal niets meer te maken. Zo, dat moest ik even kwijt. Ik ben natuurlijk teleurgesteld, net als jullie, over deze gang van zaken, maar vind bovendien dat de handelwijze van de beide businesspartners (Bbned en Demon) niet door de beugel kan. Er zijn zat mensen wiens abbo in November of December afliep/afloopt en die hadden als ze dit eerder hadden geweten een andere provider kunnen kiezen. Als je op dit moment overstapt naar bijvoorbeeld SpeedXS dan krijg je die hogere bandbreedte wél meteen (en dan ben je bovendien nog goedkoper uit ook...). Het zou Demon sieren als ze, ter compensatie van de blunders van de door hun gekozen businesspartners, meteen de abonnees een lager tarief zouden berekenen, tot de upgrade is uitgevoerd. Ik betaal op dit moment 65 euro voor een abonnement dat volgens de website van Demon 55 euro per maand kost. (Pejannl moppert op Demon Internet)
Ik moet mijn papa overtuigen tot Demon ADSL. Lijkt mij een goede provider met aardige snelheden en het werkt ook nog met xboxlive. Maare is de helpdesk ook een beetje goed? Zulke dingen krijg je alleen pas je weten wanneer je al een abbo hebt. Dus heeft iemand nog slechte of goede ervaringen met de klantvriendelijkheid en de bereikbaarheid van Demon? ik zou het graag even willen weten voordat ik in zee ga met demon.
Ik kan je dit zeggen, althans dit zijn mijn ervaringen met demon. Ik ben blij dat ik met demon in zee ben gegaan. Ze zijn heel klantvriendelijk, ze zijn ook helemaal niet ongeduldig(kan natuurlijk ook dat ik geluk had). En wat betreft de bereikbaarheid, ik vind dat ze heel goed bereikbaar zijn meestal (bijna altijd) geen lange wachttijden. Stukken beter dan de service die mijn vorige provider mij verschafte.
Mee eens. Als je een provider kiest enkel en alleen om de kwaliteit van de helpdesk dan staat Xs4All op eenzame hoogte. Niet allen klantvriendelijk, maar nog deskundig ook. Onder Xs4All volgen een aantal providers waar de helpdeskers zo goed en zo kwaad als ze kunnen je trachten te helpen. Multikabel is daar een voorbeeld van; het is haast niet te geloven dat die mensen dezelfde personen zijn die vroeger de baggerhelpdesk van Sonera bemanvrouwden... Demon Internet valt onder de zelfde categorie. ik heb geen idee hoe hun helpdesk vroeger was, maar hun huidige helpdesk is prima. Ze doen hun best, en als je lang genoeg doorvraagt is er ook gelegenheid om antwoord te krijgen op de wat moeilijkere vragen. En neem maar van mij aan, Pejannl is een echte zeikerd die het de gemiddelde helpdesker heel moeilijk weet te maken. Pejannl heeft de helpdesk van Sonera ooit een fax van 14 meter gestuurd omdat ze een teveel berekende termijn niet wilden terugdraaien...
prob Hallo allemaal. Ik heb nu eindelijk mijn Demon DSL kit binnen gekregen en na alles aangesloten te hebben heb ik mijn PC aangemeld met het MAC adres. Vervolgens heb ik in mijn router (Sweex) bij WAN het "Dynamic" IP adres geselecteerd en hier heb ik het MAC adres ingevuld dat ik bij de website van Demon heb gekregen. Hostname heb ik leeg gelaten. DNS servers ingevuld in mijn router: Primary: 195.159.73.137 Secondary:195.159.73.136 Hierna was mijn router ingesteld en kon ik gamen. In principe werkt het allemaal prima en op het moment dat ik ga connecten met xbox live ,in het dashboard bij network settings, krijg ik verbinding en druk ik op Y voor de results. Hier krijg ik: UL: 696 DL: 1379 L:164 ms P:20/23 Nu is het probleem dat die packets me niet echt lekker zitten want als ik bij bv. Counterstrike een game ga hosten gaat ie de connection testen en dan geeft ie een maximum players aantal van 4 aan. Dit lijkt me erg weinig en ik denk dat het iets met die packets te maken heeft of misschien een andere instelling die niet goed zit. Heeft iemand deze situatie ook gehad of weet iemand misschien wat ik verkeerd doe? Hoe heeft iedereen zijn router ingesteld? Alvast bedankt voor de moeite!
zelfde als jou denk ik Mn neef heeft sinds vandaag Demon abonnement van €65 aangesloten (met de verhoogde snelheid dus) op Speedtest haalt hij rond de 775 down en 85 up ...kan niet wachten op mijn upgrade
grrrrrrrrrr... demon lag er afgelopen nacht en vanochtend weer plat al de zoveelste keer in de laatste maanden