1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Demon ADSL

Discussie in 'Games' gestart door deNeut, 13 mei 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    afgelopen week was ook een keer onderhoud, maar daar hadden ze een mailtje over gestuurd
     
  2. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    krijg elke week wel een mailtje over onderhoud..... 21ste is er weer een onderhoud.... het zijn der gewoon te veel.... en de upgrade blijft telang uit:mad:


    Daarboven op komt ook nog eens dat de verbinding met de newsserver helemaal bagger is sinds een maand of 3 :mad:
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zeker..als je via bbned zit is de planning nu tussen 1 feb en 31 maart
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    net lag usenet er weer voor een uur uit:mad:

    echt drama de laatste tijd
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Tsja, dat is de prijs die je betaalt voor een goedkoop abbo. Ineens komen er hordes nieuwe abonnee's en daar is die tent niet op berekend. Vervolegns loopt alles spaak wat er maar spaak kan lopen.

    Ik heb voor kantoor een vaste verbinding bij Demon afgenomen. Als je dan ziet hoe ze zaken afhandelen en als je hoort hoe ze je soms te woord staan (en zelfs regelrecht voorliegen omtrent opleverdatums e.d.) dan krijg je het sterke gevoel dat je de enige zakelijke klant van Demon bent.

    Hun internet abbo is goedkoop, als het werkt, maar daar is dan ook alles mee gezegd. |:-
     
  6. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik net demon had was er echt niets aan de hand... tot een maand of 4 geleden, toen leek het wel alsof het domino effect was begonnen.... persbericht voor verdubbeling snelheid-------> teveel onderhoud waardoor de verbinding erg onstabiel werd ------> helaas, nog steeds geen upgrade---------> consumentengids prijst demon nog is aan vanwegen hun prijs/kwaliteit ---------------> ineens heel erg veel abonnees erbij-----------> kwaliteit nog minder, regelmatig uitval verbinding en usenet is te vaak overbezet, gevolg routing tabellen werden niet goed bijgehouden, grote pings en packetloss ------------------> januarie, na 2 eerdere upgrade planningen, nog steeds geen upgrade, usenet probleeem nog steeds niet opgelost, in de avond uren zijn de packetloss weer enorm:mad:
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad... En nu onderhoudsaankondiging na onderhoudsaankondiging... Morgen zelfs overdag... <grom> en <mopper>

    EN NOG STEEDS GEEN UPGRADES!
     
  8. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    allo allemaal,

    ik heb nu 3 weken geleden ADSL bij demon besteld, maar ik heb nog steeds niet binnen. Hoe lang duurde het bij jullie vaardat je het paket binnenkreeg?
    Zo te horen hier op het forum gaat het ook niet zo goed met demon. DAS balen.

    Hopen dat ze klaar zijn wanneer ik dan eindelijk demon adsl heb...
     
  9. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn nu drukke tijden bij demon.....

    het kan dus wel ff duren..... als het goed is heb je een link gekregen waarmee je de status van je aanvraag kan checken...

    Het is soms dramatisch met demon omdat er mensen op het netwerk zitten die ruim 300 gig per maand downloaden van usenet:mad:
     
  10. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een 8 port switch van iemand geleend alleen dit werkt nog niet helemaal.
    Het zit als volgd inelkaar 8portswitch)zyxelr31)pc.
    Ik heb de zyxel als router ingestedl maar het wilde niet echt lukken.Ik heb echt alles nagedaan zoals www.zyxel.nl/p650
    maar dit mocht niet baten.
    Hte is tog gewoon mogelijk om met een switch op live te komen??
    Kan ik dan pc''en en xbox liven tegelijk???
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is je aansluitvolgorde verkeerd.

    Sluit eerst je Zyxel aan. Sluit dan je PC rechtstreeks op die Zyxel aan en configureer de zaak zodat 1: je internet werkt en 2: je PC de tcp/ip gegevens van je Zyxel krijgt.

    Als dat klaar is koppel je de switch tussen de Zyxel en de PC en je probeert opnieuw of je PC nog kan internetten.

    Als dat werkt weet je zeker dat je internet setup volledig operationeel is en dan ga je je Xbox op de switch aansluiten.

    Suc6!
     
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net even weer aan de instellingen van telnet gezeten en alles loopt hier als een zonnetje Pejannl.
    Nog bedankt voor de reply:)
     
  13. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    is Demon internet te doen met een afstand tot de centrale van 3495m? ik vraag dit want ik heb al wel eens eerder besteld en toen bleek het neit te kunnen
     
  14. [eNeRGy]

    [eNeRGy] Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren Demon 2-8mbit, ik zit op 3080m van de centrale en mijn record download staat nu op een kleine 4mbit (490kB/s).

    Ik ben aangesloten via BabyXL
     
  15. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik wil bestellen en ik email of het mogelijk is zeggen ze nee alleen het 512/256 abbo
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat betekend dat je ter ver van een adsl centrale zit
     
  17. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    en het scheelt maar 400 m met energy?:confused:
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer dan eens of je bij http://www.speedxs.nl wél terecht kunt.
     
  19. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    al geprobeerd dan zeggen ze ook alleen de light maar dan kan het bijv bij speedlinq weer wel:confused:
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Speedlinq gaat over BabyXL, terwijl Demon en SpeedXS beide (voornamelijk) over BBned gaan.

    Ik zit nogal te twijfelen om op een BabyXL provider over te stappen of zelfs om terug te gaan naar KPN, want die continue downperiodes van BBned komen me zo langzakerhand de keel uit.

    Krijg je ineens weer een mailtje: Over een dag of twee gaat uw verbindign voor enkele uren plat want we gaan het netwerk verbeteren.

    Ik denk dan: "Verbeteren??? Is het op dit moment dus niet goed??? Waarom betaal ik dan een volle abonnementsprijs voor een netwerk dat kennelijk niet goed is???"

    Bovendien is BBned dermate langzaam met de upgrades dat je al geruime tijd hetzelfde abbo als wat ik nu heb elders voor een veel lagere prijs kunt krijgen. Ik betaal de prijs van een 8mbit abbo en ik krijg nog niet eens de waarde van een 2mbit abbo (want ik heb nog steeds 512kbit uplink)... |:-
     

Deel Deze Pagina