1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Demon ADSL

Discussie in 'Games' gestart door deNeut, 13 mei 2003.

  1. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    hèhè.... zo zou ik ook denken fardo...

    echter gaat het toewijzen via internet explore, waar je dan ook nog wat dingen moet opgeven.... zoals paswoord voor je email enzo, als ik me goed kan herinneren:)

    Dus je hebt 1 keer een pc nodig om je aan te melden, daarna kan je gewoon je xbox rechtstreeks er op aansluiten
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ok jeb jij hebt inderdaad meer verstand van demon dan ik :eek:

    maar uiteindelijk heb je dus geen andere connectie nodig alleen met de eerste setup
     
  3. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Correct.

    Bij Demon moet je eenmalig je netwerkapparaat bekendmaken. (Dat is gewoon taalgebruik voor "Een MAC adres aanmelden".)

    Daartoe heb je een PC met een browser nodig.

    Na de aanmelding kopieer je het MAC adres van je PC (netwerkkaart) in je Xbox en klaar is Oostmeester.

    En verder.... Voor alleen een Xbox verbinding is 256/512 een prachtig abonnement. Theoretisch is 128 Kb uplink voldoende maar ik heb al vaak ondervonden dat de Xbox toch liever wat meer bandbredte heeft. De downlink snelheid maakt nauwelijks uit. Als je 512 Kb of meer hebt dan is dat altijd voldoende.

    Als laatste... Is Demon een goede provider? Ach, wat zal ik zeggen... Voor de prijs die je betaalt (65 euro voor een 2048/512 abbo) krijg je enorm veel waarde. De dataflow is betrouwbaar en je hebt zelden of nooit last van storingen. (Mijn PC staat 24 uur per dag onafgebroken te pompen).
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik kan eindelijk in mijn gehucht ook adsl nemen .. en je raad het al ... ik ga een stapje terug doen van Multikabel --> Demon
     
  6. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2

    correctie van me zelf!!

    Demon besteed het newsserver gedeelte uit aan een derde bedrijf, namelijk www.supernews.com

    Dat bedrijf had laatst een problemen na een upgrade... vandaar dat het zo langzaam was!!!

    inprincipe krijgt ieder gebruiker 4 lijntjes van zo'n 384 Kbit/s
    Dat is beter dan de meeste betaalde newsserver van onder de 10 dollar _O_
     
  7. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Best interessant adsl demon. Ik was op speedtest.nl aan het kijken voor interessantere providers, aangzien ik nu zeelandnet heb met een download limiet van 2500 mb per maand en daar wordt steeds overheen gegaan en het is alleen maar lastig. Mijn abbonemnet verloopt dit najaar, dus dan zou ik over kunnen stappen op demon 512/256 of 1024/512. die laatste is dan ook veel interessanter, kan ik ook nog een paar spelers hosten. En nu krijg je gratis modem en geen aansluitkosten, dus geen belemering om over te stappen. nu nog een vraagje dat me niet duidelijk is.... Kom ze nu ook het boeltje instaleren, want daar ben ik zelf niet zo goed in? En verder heeft niemand problemen met op live te gaan?
     
  8. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand laten komen kost je een paar honder euro....

    en geloof me, dat is het niet waard.....

    het is slechts een paar draadjes aansluiten aan wat apparaten... en klaar ben je....

    je hebt ook geen speciaal software nodig die je moet installeren ofzo....
     
  9. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarboven op, ze zijn retesnel met verbinden, ik heb mijzelf vorige week geregistreerd en heb nu al de modem binnen en word binnen een weekie aangesloten.......w0000t! :D
     
  10. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mooi zo. Ik weet wel wat van internet en netwerk af..dus moet ik wel uitkomen, zit dus wel een gebruiksaanwijzing bij of een manual?

    en ik heb nu kabel internet en mijn abbonement duurt tot februari volgend jaar. Wil ik nog van de aanbieding van demon profiteren dan moet ik me voor 1 januari 2004 aanmelden, dan duurt het nog even voordat ik op het net zit natuurlijk, maar kan ik eiegnlijk adsl en kabel internet naast elkaar gebruiken?

    edit: ik kan wel gewoon mijn utp kabels gebruiken toch? want die liggen al door heel het huis en ga ik niet vervangen...
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  11. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    nou weekie is toch wel uitgelopen op nu vier weken, ben nog niet verbonden :mad:
     
  12. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Demon en Xbox Live

    Ik weet dat er al een keer een soortgelijke thread is geweest, maar ik heb toch nog een paar vragen.

    Xbox Live en Demon schijnt dus samen te gaan. Wat ik alleen nog vaag vind is het verhaal van het registreren van het MAC-adres.

    Er dient bij Demon aangemeld te worden waarbij het MAC-adres geregistreerd van de machine waar je mee aanmeldt. Dit adres moet dan ingevuld worden in de Xbox, zodat wanneer je on-line gaat met de Xbox dit adres bij Demon geauthentiseerd kan worden en dat het werkt.

    Maar dit betekent dan, dat je nooit tegelijk met je PC en Xbox aan kan melden, want je kan geen dubbele MAC-adressen op een netwerk hebben???

    En heeft er iemand ervaring met Xbox live en draadloze routers?
    Linksys heeft een mooie Wireless-G 802.11g 54Mbps routers met bijbehorende Wireless-G Game adapter, speciaal voor Xbox en andere consoles. Ik heb geen zin om kabels te gaan lopen snukken namelijk
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je draadloos gaat kan je in deze thread de bendoigde info vinden ... dit kan zonder problemen ... omdat je dan gebruik maakt van een router kan je gewoon met meerdere pc on-line ... dus heb je geen problemen suc6
     
  14. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dank je wel Fardo... ik zal het eens verder onderzoeken. Als ik er niet uit kom hoor je het wel! ;)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is goed je weet me te vinden :)
     
  16. wazzup

    wazzup The banned user

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met het datalimiet van demon?

    Heb je dat? Ik zit nu namelijk bij het zeer rukkende zeelandnet, en daar heb ik een datalimiet.

    Voor mij een reden om adsl te gaan, maar ik wil dan geen gezeik hebben over datalimieten. Snelheid maakt me niets uit, zolang ik maar 10 gig per maand kan downloaden :p
     
  17. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals veel providers doen, maakt Demon ook gebruik van de Fair Use Policy:

     
  18. wazzup

    wazzup The banned user

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk gemiddeld bij Demon ( tnx nog voor de uitleg) ?

    Is dat 2 gig, of juist 10 gig? Hoeveel downloaden jullie per maand bij Demon? En heb je wel eens te maken gehad met de Fair use policy?
     
  19. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb in enkele maanden tijd twee 128GB disken gevuld.. Dat met die fair use policy valt wel mee, hoor....
     
  20. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    het leuke is.... de meeste mensen die demon nemen, downloaden veel... dan val je dus niet op als je veel download:9

    fair use policy, zolang je niet significant meer gebruikt dan je mede gebruikers is dat dus okay:)
     

Deel Deze Pagina