ik heb ook demon dsl, 2048 down en 512 up .. is echt het einde hoor, super gwoon, maja mag ook wel met 2 xbox'en en 2x xbox live en 4 pc's..
Wauw! Demon heeft nu een basisabonnement met maar liefst 256K up en 512K down speed. Voor maar 39 euro per maand, incl gratis modem en gratis aansluiten! Dat is nog eens een knappe aktie! NB: Dit abonnement is geschikt voor Xbox Live!
ik wil ook demon gaan nemen het abb van 1024/512 wel te verstaan maar ff een simpele vraag met aub een simpel antwoord : is het xbox live compatible?? en zo ja kan het op een sweex router?/
1: Ja. Demon 1024/512 voldoet prima. 2: Er schijnen problemen te zijn met sommige combinaties van modems en routes. Informeer bij de Demon helpdesk of zij weten of jouw router compatible is met hun service. NB: De router hoeft niet in te loggen op hun service. Je moet je MAC adres eenmalig registeren via een webpage en dan krijg je een minuut of 10 later je 'normale' IP adres. Dat werkt volgens mij met elke router. Het enige wat je router nodig heeft is een DHCP client. (Dus de router moet het toelaten dat hij zijn netwerkgegevens van de provider krijgt).
ja Pejannl heeft gelijk Demon DSL Express werkt prima met xbox live het is alleen de modem ZYXEL PRESTIGE 650R-31 die voor problemen zorgt. De DL en UP snelheden zijn goed alleen de packets komen niet goed aan. Het protocol waar Xbox live mee werkt kan de Zyxel niet goed mee over weg. Ik heb na meerdere dagen testen een gemiddelde van P: 16/25 soms heb ik maar 12/25 de helft verdwijnt gewoon en heb ik dus vette lag dus heb ik niks aan die hoge Upload als mijn Packets niet goed aan komen waardoor ik nog steeds maar 6 mensen bij RTCW kan hosten en dat kon ik al met @Home met 128 Kbp/s UP. Ik heb nu Demon DSL Express 2048/512 voor 2 weken en heb nog geen 1 keer normaal kunnen spelen. Het blijkt dus dat sommige modems niet goed werken of zelfs helemaal niet werken met Xbox Live. Met Zyxel modems bleek dat dus ook het geval maar volgens deze link www.zyxel.com/support/supportnote/p650/app/sua_ap.htm bij nr 7 bij xbox live gedeelte dat als je firmware hebt van na 1 dec 2002 de firmware Xbox Live ondersteunt ik heb de nieuwste Firmware geinstalleerd en heb nog steeds problemen. Er is ook nog een andere manier en dan moet je een filter instellen in de Zyxel Modem en dat staat hier beschreven http://www.zyxel.com/support/xbox.htm . Voor Demon internet kijk je op de pagina bij 1.3 RFC 1483 Routing Mode want dat word Demon internet gebruikt. Dit heb ik ook gedaan en nog steeds problemen.
1 Ik heb meerdere keren contact gehad met support van demon uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat het niks met hun te maken had maar met zyxel want het is hun modem. Tevens ondersteunen ze Xbox niet en WILDEN ze me niet meer helpen! (Wat een k#t service zit ik dan met een abbo van 65 euro in de maand met een modem die hun geleverd hebben en heb er niks aan kan net zo goed met een 128 Kbp/s gaan hosten) 2 Contact met zyxel genomen en zij ja je raad het al verwezen me naar http://www.zyxel.com/support/xbox.htm dat had ik al gedaan en dat hielp niks. 3 Een week geleden contact met Xbox opgenomen zouden het uitzoeken maar nog steeds niks van vernomen. 4 Ik staan nu op het dak met mijn Xbox en ik spring er bijna af!! WIE KAN MIJ HELPEN????!!!
Tsja... Ik kan je alleen vertellen dat ik met hetzelfde abbo draai en prima kan spelen. Wellicht een idee om gewoon ergens een oude Alcatel te kopen, die te 'hacken' en in bridged mode te configureren. Dan ben je van het gezeik af. /edit: Voor ADSL over analoog kosten ze ca 70 euro op Marktplaats.nl.
Ja ik denk dat ik dat maar doe want ik word hier helemaal gefrusteerd van. (Toch raar als je een "iets aparte" probleem hebt dan normaal je niks geen reply van Microsoft,Zyxel en Demon krijgt!) En voor 2K elke provider heeft zijn voor en nadelen denk aan service, hoeveel mail adressen je hebt, data limiet ect. Ik meen dat je bij Tiscalli 25 E-mail adressen en een data limiet van 2000MB en bij Demon heb je onbeperkt E-mail en volgens mij geen data limiet. Maar ik denk dat Demon bij de snellere abonnementen in verhouding goedkoper is b.v Demon DSL EXpress 2048/512 Kbit/s kost 65 euro in de maand en b.v Planet ADSL Advanced is "maar" 1536/256 Kbit/s en kost 88,15 euro! in de maand. Tja.......
ff voor de mensen met BBned en abo's met 2048/512 of hoger, de upload wordt verdubbeld, waarschijnlijk deze week al . Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/15548.phtml
Ik had het al ergens gelezen en daarover de Demon helpdesk gebeld. Ze vertelden me dat het 'gerucht' bij hun bekend was maar dat zij nog geen formele bevestiging van Bbned hebben gehad. Dus nog maar even afwachten.
ROFL ik hoop dat dit echt doorgaat! super man! dan heb ik 128kb/ps upload! ohja de link van "[BBS]rel" deed het niet, je puntje zat bij de link in geef nie hoor > http://www.webwereld.nl/nieuws/15548.phtml
Ik heb het veranderd. Voor de mensen met demon wordt het dus ff afwachten, de mensen met cistron krijgen deze week al hun extra upload, ik heb gisteren hun helpdesk gebeld en zij bevestigden dat.
voor mij wel als het doorgaat 1mb upload...one can only imagine shit eastmaster..naaien ze je eerst met die modemkosten en nu misschien ook nog eens hiermee *shakes head
(waarschuwing!!) Nieuwe Modem Bij Demon Geeft Problemen Met Xbox Live!! Bij Demon DSL Express abonnementen krijg je sinds een klein poosje de Zyxel Prestige 650R-31 of -33 (analoge linesharing of ISDN linesharing) ethernet modem bijgeleverd. Nu blijkt dat sommige merken routers of modems niet goed of helemaal niet werken met Xbox Live. Dit komt dat Xbox Live service met een protocol werkt dat vaak door de wat oudere modems niet ondersteund werd. hier staat hoe dat komt : Reeds is bij veel nieuwe merken modems het protocol al geinteregeerd of bij oudere modems bijgewerkt door uitbrengen van nieuwere firmware. Dit is volgens de support van Zyxel ook verholpen zo lang je de firmware hebt na 1 dec 2002. Ik heb de nieuwste firmware V3.40 (GT.2) van 27-05-03 maar heb nog steeds problemen. Dus nam ik contact op met Zyxel support en dit is wat ze zeiden: Ik heb hem niet als router ingesteld maar heb nog wel problemen dus volgens Zyxel lag het niet aan hun. Dus nam ik contact op met Demon Internet en kreeg het volgende te horen: Dus dit is weer typisch voorbeeld van "SERVICE TOT AAN DE DEUR" volgens Zyxel is er niks aan de hand en ligt het aan Demon en volgens Demon is er niks bij hun aan de hand maar aan ligt het aan Zyxel. Trouwens had ik van Demon internet wel "iets" meer service verwacht want ik heb bij Demon mijn internet verbinding afgesloten en van Demon heb ik die Zyxel modem gekregen. Het enigste wat ze zeggen "wij ondersteunen Xbox niet dus bel Zyxel maar". Een beetje slechte service, Demon!! Tevens ken ik wel hulpdesk van Internet Providers die wel Xbox ondersteunen zoals Planet en Chello zelfs @home (Ze ondersteunen Xbox niet maar is bereid je te helpen). Ik vind het een slechte zaak dat Internet Providers vandaag de dag alleen de PC ondersteunen. PC's zijn allang niet meer de enigste apparaten die breedband internet gebruiken denk aan spelcomputers, TV met internet toegang, versterkers met internet radio ect. Dus als mensen 1 van die apparaten aanschaffen hebben ze toch ook breedband internet nodig DIE providers zoals "Demon Internet" levert en kun je toch niet zeggen "meneer dat ondersteunen we niet" einde verhaal!! EN DE KLANT ZIT DAN MET EEN PROBLEEM. Tevens hadden onderzoekers aangetoond dat na 2007 de meeste online games via spelcomputers worden gespeeld en niet meer via de PC (potentiele klanten!) maar dat zien blijkbaar sommige Internet Providers niet in! Moraal van dit verhaal = ALS JE NET ALS IK EEN INTERNET ABONNEMENT ALLEEN VOOR JE XBOX AFSLUIT INFORMEER EERST OF ZE XBOX WEL ONDERSTEUNEN VOOR ALS JE EVENTUELE PROBLEMEN KRIJGT. EN ALS JE TOCH EEN DEMON INTERNET ABONNEMENT WIL AFSLUITEN HAAL DAN NIET! de ZYXEL PRESTIGE 650R-31 of -33 ERBIJ WANT JE KRIJGT PROBLEMEN!!