1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    altojd als ik me hdtv (samsung) op PAL 60 zet, dan krijg ik met die demo's echt hele lelijke graphics. Weet iemand dit op te lossen?

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    GR: AW demo staat onder een eigen titel, en dus GRAW (DEMO) en dus niet gewoon bij GRAW. Gewoon kijken bij all new demo's en trailers en dan staat hij er denk ik wel gewoon tussen.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Test Drive demo komt ook binnenkort al, in de week van de E3. Nu bevestigd, staat o.a. op gamer.nl een stukje over.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Chill, ben zeer benieuwd naar deze game.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    MM, is je HHD al leeg :9 ?!
    Ik hoop det er veel goed demo's uit komen :D

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Pff neen, 19 demo's, alle arcade demo's en wat trailers :+

Man o man, waarom brengen ze niet ff 80 gig uit ofso :p

7. mars15

mars15 Guest

ben benieuwd wat er voor e3 demo's komen

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg om een week mee door te komen, met alle andere trailers etc. erbij. Als die 'grote MP update' wordt uit gevoerd dan.

9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Test Drive is nu officieel aangekondigt:

Atari today announced that an exclusive demo for the highly anticipated racing game, Test Drive Unlimited, will be made available to users of the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft, via the Xbox Live® Marketplace. The demo will be available to download from 8 May until 14 May 2006 as part of Microsoft’s plans to bring gamers closer to the E3 experience and offer of free Xbox Live Gold membership for the week.

The demo grants players an exclusive chance to get behind the wheel of Test Drive Unlimited and sample some of its online and offline challenges along 40 miles of Oahu’s beautiful open roads. To add a bit of spice, players will be able to replay all of the challenges as many times as they wish in order to shave valuable seconds off their time-challenge records, or set about thrashing either human or AI competition in the races before heading to www.testdriveunlimited.com to view their global ranking.

As a way of letting players find out for themselves what a Massively Open Online Racing game is, the Test Drive Unlimited demo will allow players to set up as many instant challenges as they wish. Players driving along the road can challenge other players to a one-on-one race, define their own start and end points for the race, and power through the lush Hawaiian scenery at break-neck speeds.

With a choice between the Ford Shelby GT500, Lotus Exige and Lamborghini Gallardo, a luxury-laden Lamborghini dealership to visit, and a beautiful house for each player who logs in, the demo offers players a mouth-watering taste of Eden Games’ forthcoming automotive masterpiece.

Test Drive Unlimited is racing reinvented. For more information and to view global demo rankings visit www.testdriveunlimited.com.

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hey da's over 3 dagen kan je hem downloaden!!!

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @monday

Wiehoe!:)
    Dit gaat zeker een leuke game worden!

12. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwt...deze game lijkt me in ieder geval heel vet!

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dat werkt. Maar beeldkwaliteit is daardoor stukken minder. Games die alleen PAL 60 ondersteunen zuigen.... |:-

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja maar na verloop van tijd wordt de demo van de marketplace verwijderd of niet?

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Die van de E3 wel ja.
    Die andere weet ik niet,

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wow echt vet dat er een test drive demo komt :eek: vraag me af hoe dat gaat werken en hoe groot die wel niet wordt.

17. SupahMaster

SupahMaster Guest

Fifa demo: Bijzonder slecht en saai, nml. klote menustructuur en het is maar een balletje trappen en je krijgt amper genoeg tijd om te scoren.

Verder moet je onderhand tegen iemand aan gaan staan om hem tackelen en als je met b tackelt pak je hem af en wordt de bal weer afgepakt.

Top Spin 2, niveau ligt veelste hoog voor mensen die Top Spin 1 nooit hebben gespeelt. Verder worden de knoppen niet uitgelegd en wordt standaard bij iedere match tegen een tegenstander met een veel hogere rating waardoor je dus iedere keer als je minder goed bent de boel moet gaan switchen.

Ik hoop dat Virtua Tennis 3 als de demo uitkomt beter is.

:mad:

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De top spin 2 demo is slecht.
    De tegenstanders zijn té makkelijk.

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    komt er morgen nog een nieuwe demo? 6 mei