1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik moet er ook even bij vermelden dat mijn laatste officiele speelervaring van NHL helemaal teruggaat naar NHL 94 (alweer 13 jaar geleden!!). :D

Ik kan mij dus voorstellen dat t.o.v. NHL 2007 er niet erg veel is veranderd. Dat is altijd bij EA games zo. Maar als je een flink aantal jaar hebt overgeslagen zoals ik, merk je toch echt wel verschillen. Sowieso is het hele 60 fps gebeuren nieuw, NHL 2007 draaide maar op de helft en ik zie duidelijk het verschil als ik de filmpjes vergelijk.

EDIT: Daar komt ook nog bij dat veel nieuwe features in de demo uit staan. Wat dacht je bijvoorbeeld van de nieuwe "scouting AI". Staat volgens mij uit... maar als ie fatsoenlijk werkt lijkt me een mooie aanvulling. Volgens mij zijn er nog meer nieuwe features die totaal nog niet zichtbaar zijn in de demo, waarin je alleen een 1 vs 1 potje kunt spelen.

EDIT2: Net zoals bij voetbal heeft de EA versie een hoog pick up & play gehalte. Die 2K zal zeker inhoudelijk beter kunnen zijn , maar voor een leek zoals ik is NHL toch denk ik leuker. Goh, dat doet me denken aan de hele discussie over Fifa vs PES. :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Hieruit blijkt dus dat je 2k nog nooit gespeeld hebt. 2k heeft namelijk ook een hoog pick up and play gehalte. Er zijn namelijk verschillende soorten controls van normaal tot geavanceerd (waarbij je de meeste controle hebt), waardoor het voor iedere hockeyliefhebber te spelen is.

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee dankjewel, 2K speelt veel te houterig voor mij. Dan vind ik NHL toch vloeiender overkomen. Was 2K7 ook niet met die "actiemuziek" ... of was dat weer een andere serie? Ik vond dat totaal niet bij ijshockey passen en het maakte me alleen maar aan het lachen toen ik de demo speelde vorig jaar.. :)

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, maar als je dat uitzet heb je de beste hockeygame around... Maar goed, genoeg offtopic gezever. Nu weer over demo's ouwehoeren!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Net die NBA 08 gespeeld. M'n laatste NBA was 99 of 98 op de PS1, en nu ik dit speel word ik er niet erg warm van. Ik blijf maar denken dat het niet echt vernieuwend is geworden..

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je bedoeld ijshockey, maar ze zouden eens een hockeygame moeten maken. Dat lijkt me wel geinig :)

7. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    In de NHL wordt altijd gesproken over hockey, terwijl het over ijshockey gaat. Echte hockey (op het ijs dus) fans gebruiken deze terminologie ook.
    (Veld)hockey is nou eenmaal niet zo populair aan de andere kant van de oceaan, dus dat daar ooit een game over gemaakt zal worden lijkt me sterk.

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    In europa zijn ook game ontwikkelaars dus wie weet:) Een veldhopckeygame zou me zeker wel vet lijken.
    Alhoewel me dat wel ingewikkelt lijkt om er een game van te maken.

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  9. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Zo ingewikkeld moet het niet zijn, de regels zijn niet heel erg moeilijk. Het lijkt me opzich wel grappig om zelf allerlei strafcorner varianten te kunnen 'instuderen'. Het lastigste lijkt het me om een dergelijke game te laten verschillen van ijshockey games en om het veldhockey gevoel mee te geven.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Morgen komt Tony Hawks Proving Ground demo volgens Xbox360only

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Tony Hawk is er, volgens Major Nelson.

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    volgens mij ook! TONY HAWKS PROVING GROUND DEMO! 1.04 gig

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja die is er al. Iig al wel op de US account. Nog bedankt voor de tip MXS, over die thema en gamerpicture ;).

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Op de Europese Marketplace staat tie ook!

Die thema en gamerpictures van Halo 3 uit Amerika bedoel je, die heb ik ook stiekem gedownload. :eek:

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Alles wat gratis is, is lekker hè :9. Haha

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is die theme en gamerpic wat?

Ik heb nu een BioShock theme waar ik voor betaald heb, dus die doe ik niet zomaar weg :+

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hier kan je het zien!

Die Gamerpics zijn wel leuk vind ik, maar hou toch m'n eigen maar voor een tijdje. Ik word er gek van, te veel keuze en zoveel mooie ^^

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ziet er nog best leuk uit voor gratis zooi :9

Die van Mountain Dew was bv. helemaal niks.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zou er ook niet een demo komen van Viva Pinata Party Animals in Augustus ? Ook niks van gehoord, FIFA zou ook vandaag moeten komen.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik kick op AI's die zich kunnen aanpasssen aan de speler. En als zo nu de reviews lees is NHL 2008 toch wel de beste keus dan. :b:

EDIT: Ben trouwens vergeten te vermelden dat ik NHL 2007 en 2K7 wel uitgebreider bij vrienden heb kunnen spelen. Om NHL 2008 nog even met 2007 te vergelijken: ik vind het schaatsen toch echt nog lekkerder werken hoor. Er zit duidelijk verbetering in en ze hebben veel canned animations gedumpt. Damn, eigenlijk zou ik een ijshockey thread moeten maken, maar omdat ik niet de grootste expert op ijshockey gebied ben is dat nou ook niet echt mijn taak. Jammer dat zo weinig Hollanders zich in die sport interesseren. Trouwens geen kwalijk woord over 2K8, want die heb ik nog niet gespeeld. Binnenkort een demo hopenlijk?

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina