1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, zo'n game wil ik ook. Moet toch niet moeilijk zijn. :x

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik hou van deze game <3, heerlijk met co-op. Lekker simpel maar toch tof en iets van 15 sidekicks. Filmpjes zat veel humor in en waren erg mooi :) , hopelijk wordt ie geen 60 euro.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die Spiderman demo speelt niet echt lekker. Spidey heeft wel een paar leuke moves, maar dat was het ook wel.

4. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha kan je daarvoor niet gebanned worden als je hun adres gebruikt?

best wel lomp dat dat gewoon kan *)

EDIT: Komt er nog een halo 3 demo of niet? :confused:

En hoe zit het met de Americas Army game die uit zou komen?

Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Cash in. Bijna alle spellen n.a.v. films of strips zijn slecht. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. En de fans? Die kopen de grootste bagger toch wel, al was het maar om hun "eigen" superheld in actie te kunnen zien.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo heb ik het destijds ook gedaan, en m'n account werkt nog steeds.
    Ben gewoon naar Hotmail gegaan, daar een account aangemaakt met die adresgegevens. Werkt prima! :)

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Fifa 08 Demo net gespeeld, en qua demo vind ik die van Fia 07 stukken beter. Ronaldinho vind ik bij 07 soepeler lopen (jah sorry, maar ik vind dat schieten op doel uit 3e persoons perspectief te vet), dat vond ik gewoon vetter in Fifa 07, vettere setting etc. Fifa 08 is btw wel erg HD zeg. Die poppetjes die nu over t veld lopen zijn te klein geworden vind ik. Nee, vind Fifa 07 stukken beter. Daar dol je zelfs met de keeper iedereen. :+

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    FIFA nu ook op euopeze marketplace!

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    FIFA nu ook op europeze marketplace!

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, ik vond de poppetjes voor mijn gevoel ook kleiner. Toen ben ik maar eens met de camera gaan switchen. "Dynamic" maakt het allemaal groter, maar dan mis je weer overzicht. :mad:

EDIT: Wilde eigenlijk dit jaar voor twee sportspellen gaan. Fifa 2008 en NHL 2008, maar na de demo gespeeld te hebben van beiden beviel mij eigenlijk alleen NHL 2008. Ik weet niet waarom, maar Fifa 2008 voelt gewoon niet zo lekker aan als 2007 (wat ik ontzettend veel tegen mensen op de bank heb gespeeld afgelopen jaar). Misschien moet ik de demo gewoon meer spelen. NHL 2008 daarentegen speelt echt lekker. Ik speel minder vaak ijshockey spellen en vooral in het begin had ik even moeite met de snelheid waarop alles gebeurt, maar na een aantal potjes gaat het al stukken beter. Alleen het body checken lukt me nog niet altijd. Soms "glij" ik langs anderen af, terwijl ik net dacht die persoon van zijn schaatsen te hebben geramd.

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het om de Demo van Spiderman 3 ging, bah, tegenvaller.

Wat een gedrocht van een spel is dat Spiderman Friend or Foe zeg, toch wel een mooi voorbeeld om de 360 eindelijk nu eens Next Gen af te noemen. Het is weer tijd voor meuk.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Demo: Juiced 2: Hot Import Nights Multiplayer Demo

Content: Juiced 2: Hot Import Nights Multiplayer Demo
    Price: Free
    Availability: Not available in Asia
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) LANGUAGE,SUGGESTIVE THEMES] Show your race and drift skills to the world in this 8-player online demo
    Size: 1.37 GB

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja he:eek: ik vond het spel op ninja turtles lijken. :D

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    precies, daarom vind ik 'm vet :cool:

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die Juiced multiplayer demo vind ik best tof. Het heeft erg veel weg van Need for Speed Underground/Carbon. Zulke multiplayer demo's zie ik graag meer

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vind die juice maar bagger =(. het lijkt net alsof je constant met 20 km/u over de weg baggert en je stuurt veeeeels te gemakkelijk. nee erg slechte racegame vind ik.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Bleh. Dat is voor mij net een reden om er vanaf te blijven... ben jij echt zo'n fan van die YO YO WASSUP BITCH GANGSTRA NEO STYLE THIS IS TEH HYPE NIGGA PIMP MY RIDE spellen?

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  18. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo wudup i jus pooned yo ass in dat game cracker motherbleep youse b noop :x

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Haha, helemaal niet zelfs. Ik kan er zelfs niet tegen dat mensen zo praten, online of op straat. Ik vind het alleen mooi online. Je raced in het donker en dan zie je al dat neon aan de zijkant, gewoon mooi om te zien. Juiced raced ook niet echt lekker, maar ik kan het wel waarderen dat ze een 8 speler multiplayer demo hebben uitgebracht. Dat zie ik graag meer. Maar ik zou geen euro uitgeven aan dit spel hoor ;)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zit niet vaak op live, wegens omstandigheden, maar zou iemand nog leuke demos kunnen aanraden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina