1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

conan hersenloos ? speel dan de full versie maar eens.die eindbazen en al.en simpel kun je het ook niet noemen.je moet echt alle moves gebruiken.

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dankje, demo vond ik bagger, dus ga echt de rest niet spelen. ;)
    Je kunt toch moeilijk zeggen dat het echt diepgaand is. :+
    Dat het lastiger wordt, wil ik graag geloven maar niet graag testen. :)

PGR4 demo was wel tof trouwens, weerseffecten zijn goed uitgewerkt. :thumbs:

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar een game afbreken door een demo vind ik wel dom.zoals hersenloos.dat zijn woorden dat voor dat game niet nodig zijn.dat kan je dan van PGR4 ook zeggen.remmen en gas geven en kijken naar de weersomstandigheden.Dat kan je bij elk game gaan zeggen..Maar ieder zijn mening.Na forza heb ik het momenteel wel gehad met race games.meestal koop ik elk goed game.Maar pgr4 vind ik gewoon hetzelfde als pgr3.Maar ik zeg ik ben geen race fan

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is helemaal niet dom, maar zelfs logisch. Als ik met een nieuwe auto een testrit uitvoer en op dat moment vind ik hem niet lekker rijden, dan ga ik ook niet tot de aankoop over. Ja, misschien is het wel een geweldige wagen (reviews, verkopers die hem aanbevelen etc.), maar de eerste indruk telt. Bij games is dat precies hetzelfde. Het komt zelden voor dat ik het uiteindelijke spel wel leuk vind, als ik de demo die ik daarvoor heb gespeeld bagger vond. Er zijn altijd uitzonderingen, dat wel.

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet voor zo games bent moet je ook niet de demo afhalen.En een auto en een demo zijn niet hetzefde he.een auto is 100 procent af.een demo niet.maar oke ieder zijn keus.voor god of war fans is dit een prima game

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evo let even op je spelling aub, want je posts zijn nogal onleesbaar.

Meningen verschillen, uiteraard ga ik wel op een demo af, daar zijn ze voor bedoeld. ;)
    PGR4 lijkt inderdaad veel op deel 3, daarom haal ik hem voorlopig ook niet, maar hij komt er vast een keer. :)

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Natuurlijk wel, uit nieuwsgierigheid bijvoorbeeld? Goede reden voor mij om games uit te proberen die ik normaal nooit zou kopen. En een beta-build van een demo wekt idd niet dezelfde indruk als een mooi afgewerkte auto. Maar het punt blijft hetzelfde: de eerste indrukken wegen het zwaarst.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand Fear Files al gespeeld?

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag het juist.Een beetje te snel met het typen.Maar oke iedereen heeft zijn mening daar ben ik het met eens.alleen is conan geen hersenloos game.En de mensen die het game hebben zijn het daar bij eens.Maar het blijft ieder zijn mening

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dacht dat het een heel nieuw spel was ipv Fear met uitbreiding. Spel kwam op mij namelijk nog niet als 100% af over. :eek: Maar sfeer vond ik wel erg goed. :9

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Virtua Fighter demo staat online

12. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    The WWE SmackDown vs. Raw 2008 Demo komt maandag 15 oktober

http://www.thq-games.com/uk/news/show/2833

:)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Content: WWE SMACKDOWN VS. RAW 2008 DEMO
    Price: Free
    Availability: Not available in Korea
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) ALCOHOL REFERENCE,BLOOD,MILD LANGUAGE,SUGGESTIVE THEMES,VIOLENCE] "How will you play?" The WWE SmackDown vs. Raw 2008 demo introduces you to all new game features such as Superstar Fighting Styles and Struggle/Submission system. The path to WWE glory is your choice alone
    Size: 1.21 GB

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    demo van pro street zou begin oktober komen, nou k zie et

15. berenscheet

berenscheet Guest

waar dan?

:+

16. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    net of iemand zit te wachten op een nieuwe Need for Speed ;) sinds deel 3 is het downhill gegaan bij die serie ..

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vond het precies hetzelfde als FEAR, wel lekker creepy en die ene soort van big daddy-achtige robotding vond ik ook wel leip maar niet veel nieuws eigenlijk.

18. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De demo komt pas eind oktober. Hier kan je een video van demo bekijken.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wil eigenlijk wel weten wat ie grafisch gaat brengen :) Maar dat de serie bagger is geworden is wel duidelijk :9

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Most Wanted vond ik dan weer erg vermakelijk om te spelen. Maar Carbon vond ik aan de slechte kant..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina