[Centraal] Demo's (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe is Frontlines ?

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kut...
    vind ik persoonlijk, komt mischien ook omdat ik daarvoor de hele tijd COD4 heb gespeeld (mooie ava heb je O-) )

3. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat tegenwoordig bij elke demo?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat zou best wel eens goed kunnen, Microsoft heeft er wel een handje van om voor elk dingetje geld te vragen.. :p

5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    KANE & LYNCH!! Wat een spel ongelooflijk. Deze moet ik hebben!

6. Remco

Remco Guest

Nee joh:9

7. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Kane&Lynch is echt een bout game zeg....

8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    hoezo dat nouweer?

9. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hadden ze gedaan dat de mensen die Gold hebben de demo paar dagen eerder kregen dan die met een Silver abonnement

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Silver members moeten een week wachten. Is al eens eerder ingevoerd, toen kregen Silver abbo's demo's gelijk met Gold abbo's en nu moeten ze weer een week wachten.

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blegh, vind eigenlijk alle 3 nieuwe arrivals niet echt leuk. Frontlines is gewoon een shooter die echt nog niet af is, Kane & Lynch is eigenlijk gewoon een third person shooter die nog niet af is, en de nieuwe Burnout vind ik té veel lijken op de vorige delen. Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat Burnout 3 er destijds zo mooi uit zag, die graphics zijn te vergelijken met sommige next gen only spellen. De graphics van Burnout 5 zijn niet eens zoveel beter dan van het 3-4 jaar oude Burnout 3, een beetje teleurstellend dus. En die dude die alles omroept is nog steeds grafirritant:mad:

Ik vind eigenlijk de Shadowrun demo nog steeds het allerbest, die potjes multiplayer zijn echt verslavend en er zijn nog steeds best veel mensen online. Ga de game binnekort maar eens echt aanschaffen:)

12. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Frontlines had tof kunnen zijn. Oke oke, het is nog maar een demo.... Burnout en Kane & Lynch vind ik beiden niets.
    De tofste demo vond ik Chaos Theory voor de pc. Dat level met de vuurtoren heb ik echt té vaak gespeeld toen. Ik kende het van voor naar achter met mn ogen dicht\o/.
    Daarna komt toch NFS-Most Wanted: met je Viper voor de politie wegcrossen bleef/blijft leuk. Ik heb 't spel gister pas gekocht :eek: :thumbs:

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Hijs kut. Lees anders ook ff de revieuw op de frontpage. Krijgt een Slecht als uitslach. Zeggt genoeg denk ik ?

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Burnout vond ik tegenvallen, lijkt precies op Revenge op de PS2. Kane & Lynch kon leuk zijn, helaas werkt het schieten voor geen meter.

15. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt tenslotte aan je eigen mening , sommige zouden hem chil vinden andere een bagger gamen;)

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua uitslag krijgt hij geen superhoge cijfers overal, maar hier en daar wordt de game toch wel gewaardeerd hoor.

Ik heb de game ook, bij klaar ermee.. verwacht geen toptitel maar gewoon een vermakelijke shooter die hier en daar wat beter had gemoeten... hij is best in orde.

17. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, al zijn de reacties kut ; als jou hem leuk lijkt zou ik hem gewoon halen.
    Zelfde bij blazing angels bij mij, alle reacties zijn slecht maar ik vind de demo/hele spel best leuk :)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dark Messiah demo van Ubisoft is online! :D

19. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Effe checken. Ik hoop ook nog op een demo van Brothers in Arms, aangezien die voor februari gepland staat.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die en de andere demo's zijn alleen maar voor gold :mad: Vind ik wel kut want die demo leek me wel vet...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina