Die NBA live demo was ook best wel vet. Hij is wel minder mooi dan de voorgaande delen ( check publiek) maar de gameplay is wel beter geworden.
Ben benieuwd, speel dan wel niet zo vaak meer op m'n 360 maar dit zou me wel weer aan het spelen kunnen krijgen. ^^''
Cool, dit leek me een hele vette game. Door de vele slechte reacties heb ik er toch maar vanaf gezien. Misschien kan de demo me overhalen om de game ooit nog voor 2 tientjes van de bazaar te halen.
Gfx schijnen tegen te vallen, nog wat buggy ed. De een is er redelijk positief over, de ander niet (net als bij star wars: tfu). Zelf ga ik de demo nog wel eens checken. Gisteravond even Pure demo gespeeld en op NL stemmen na is het best een vermakelijke game.
ik had hier ergens op het forum gehoord dat als je in de settings van je xbox nederlands naar engels verandert, verandert de taal van pure ook naar engels. heb het zelf niet geprobeerd, ik dee gewoon de stemmen uit.
Klopt met die setting inderdaad. Al was het een kleine moeite geweest om die optie in de game zelf te stoppen.
Die Pure demo vond ik wel strak. Alleen die stemmen waren wel een beetje jammer. Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke versie.
huh ik kan de demo van mercs 2 niet vinden.... hoe kan dat? hij staat nergens.. niet bij whatrs new en ook niet bij ALLE demos... meer mensen hier last van?
Net de Pure demo gedownload (ja heb eindelijk internet ) En serieus zeg, wat een focking vette game Dit had ik echt niet verwacht, maar het is geweldig Alleen zit er ook splitscreen in?
lekker dan weer.. hopen dat hij snel komt dan.. ben wel erg benieuwd... vond deel één vrij snel eentonig worden
Is ook zo bij deel 2. Hij staat in ieder geval al wel op de Amerikaanse Marketplace, 1.2 GB groot. Maar daar heb je gold nodig om hem te downloaden.