een weekje wachten dan en op US marketplace downloaden of afwachten tot hij in de EU marketplace komt
ja maar dan moet je na een maand gratis gold ook daar weer gaan betalen om de downloads direct te hebbenn... beetje dubbele BS Edit: Snap zoiezo niet waarom MS in godsnaam voor ellk continent een andere marktplaats heeft.. vind het zoo belachelijk k*t dat wij hier bijvoorbeeld nog geen movie store hebben..
Nee, valt wel mee, kon de meeste demo's gewoon nog van amerikaanse account halen met zilver. Logisch, heeft allemaal te maken met rechten. Films die in Amerika al uit zijn in de bios en hier niet, en film rechten over het algemeen in Europa, die weer per land anders zijn etc.
zie fracture en mercenaries er nu ook op staan alleen heb geen idee wat voor game fracture is... ff downloaden dus
Dat had ik dus met allebei Fracture zag er in de filmpjes wel leuk uit, maar de demo stelde niets voor.
Demo lijkt me leuk, het spel zelf hoef ik niet. Ik denk dat het snel saai wordt en weinig replay waarde heeft. Bijvoorbeeld zoals Assassins Creed
Waar basseer je dat op? Voor hetzelfde geld zit er een bizar goed verhaal in en hebben we allerlei vernieuwende ideeen in het spel gegooid. Ik verwacht er iig heel wat van! edit: check hier de goede recensies die het spel nu al krijgt: http://www.xboxonly.nl/nieuws/12547/EA_maakt_releasedatum_van_Mirrors_Edge_bekend/