Ditto... Het speelde gewoon niet echt lekker, weet niet precies wat het was. Zal wel die x-factor zijn ofzo En Mercenaries deed me helemaal niks. Ik had geen flauw benul wat ik aan het doen was, erg chaotisch.
precies hoe ik over deze demos dacht... ga ze dus allebei niet kopen vooral mercenaries was gewoon erg vaag
Mercenaries viel me echt zo zwaar tegen, heb deel 1 echt veel gespeeld. Alleen de demo was gewoon niet leuk en dat is waar het om draait (graphics en geluid viel ook tegen trouwens). Is er al bekend wanneer er een demo van BIA komt? Meende ergens gelezen te hebben dat die kwam.
Demo: Brothers in Arms: Hell's Highway Content: Brothers in Arms: Hell's Highway Demo Price: Free Availability: Not available in Asia and Germany Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,INTENSE VIOLENCE,STRONG LANGUAGE] Check out the free demo for the game that IGN praised as “A World War II the likes of which you've never seen”. Experience the amazing graphics and sound, compelling storyline, and new gameplay features that make the critically-acclaimed Brothers in Arms: Hell’s Highway more realistic than ever. Join Sgt. Matt Baker and the 101st Airborne Division as they begin the battle to open the infamous Hell’s Highway in a daring bid for a quick end to the war. Size: 1.32 GB
Don't shoot the messenger! Ik zie dat ie in de US er ook nog niet is, dus zal wel een foutje zijn. Ik vertrouw er op dat die aardige mensen van Microsoft het probleem zsm oplossen. Anders word ik boos.
nee ga hem ook ff downloaden, moet ik eerst jaar live aanzetten. Maar heb het spel al gekocht vanochtend.
Mercenaries 2 demo was echt super!!!! had ik echt niet gedacht! Vond jammer dat je maar zo weinig tijd had.... Komt er ook een pandora's box demo?