mee eens.. dead space was iets te wild... misschien is de volledige game spelen met zijn 4en coop wel erg vet... alleen in de demo constant ondergekotst worden is niet de leukste manier van kennismaken met een game
Ik speel alleen nog de Demo's: Left 4 Dead & Pure. Ik moet toch maar deze maand Left 4 Dead halen want,het spel zoooo gruwelijk vet!
Ja in het oosten wel. In Japan kwam die 5 december uit. In Europa kwam die dit jaar in ieder geval nog niet uit.
Niet na de update, maar toen het spel uitkwam in de winkels is de demo er weer afgehaald door Valve. Heeft niks met de update te maken...
Snapt iemand de demo van C&C Red alert 3? ik kom met een wagentje het land op en dan snap k het niet meer.
Je moet ze naar het riviertje wat daar loopt selecteren (of iets daar naast). Daarna kun je vervolgens met een of andere knop (weet niet meer welke) elke voertuig laten springen. Dit moet je dan met alle 3 de voertuigen doen, beetje lomp imo Of ik weet de snel functie van meerdere voertuigen springen gewoon niet.