Ik heb hem net gespeeld. Ik vond hem echt tof. Ziet er goed uit en heeft een bepaald uniek sfeertje. Kon alleen niet goed zien wanneer je wel of niet te zien bent door de drones. In het donker lijken ze je niet te zien maar kan niet merken wanneer ik geheel onzichtbaar ben. Wil hem wel hebben als ie uit komt. April?
WOF is best wel vet. Leuke actie. Ik had alleen moeite met de snelheid van de besturing en de gevoeligheid ik kan niet snel richten ook al zette ik hem op het hoogst. Het cover naar cover werkt wel lekker a la GOW met A. Leuke game maar niet voor de volle pond. Edit: Wat wel jammer is is dat de demo opeens stopt als je bijna bij het einde bent. The Wheelman vind ik niet echt leuk. Wel veel actie maar het is mij te arcade, en de graphics zijn wazig.
Ik vond Wanted leuker dan Riddick... Ik had het idee dat Riddick dronken was... Hij beweegt namelijk behoorlijk als hij stil staat...
Nee, ik bedoel Riddick... Want hij speelt Riddick en is dus niet zichzelf... Maar goed... maakt ook niet uit, ik had het gevoel dat ie ladderzat was!
Vanaf vandaag zijn er maarliefst drie nieuwe demo's voor aankomende Xbox 360-games te downloaden Wanted: Weapons of Fate Wheelman WWE Legends of Wrestlemania http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/default.htm weet niet of het alleen voor mensen met gold is trouwens