Had jij ook moeite met schieten, ik bedoel met de snelheid van de crosshair? Die kreeg ik niet helemaal naar wens. Dat van Cover to Cover werkt idd goed zoals ik hier boven al zie. Eens kijken of die regiovrij wordt.
Bij mij ging die te traag,en soms ging het te snel naar links bij mij.Meer op het laatste liep ik gewoon naar de vijand en dan op de B.Dat is mooi om te zien.voor 60e laat ik hem liggen maar voor 30e is dat een goed game.
Mwoa, niet echt mijn ding. Is voor eventjes wel leuk, met name de ''B-button'' acties. Misschien voor €15,-
WWE Legends of Wrestlemania speelde ook niet slecht,het speelt anders want het enige wat je nu moet doen is op tijd op de toetsen duwen,veel te gemakkelijk maar zeker niet slecht.Voor 20e koop ik het wel is
Ja ik vond de snelheid van de crosshair ook niet echt soepel werken. Voor korte afstanden was hij te traag, maar als je de crosshair langer naar links/rechts beweegt gaat hij ineens veel sneller en dat werkt best wel irritant.
Goed dat er dan een demo kwam. Dan kunnen deze kleine dingen verbeteren. Of het is als verbeterd, want weten niet hoe oud de build is van de demo.
Ik hoor hier niemand over Wheelman, maar na die demo helemaal uitgespeeld te hebben wil ik de game gewoon kopen, en ik ga dat ook doen denk ik eind maart. Zodra je de demo begint heb je zoiets van 'ok geinig, beetje racen, en politiewagens stukrijden' maar al gauw krijg je te zien dat je verschillende manieren hebt om die copcars te slopen en dat is echt fucking nice bedacht. Dan krijg je nog 2 soorten bullet-time dingen tijdens het racen wat ook nog eens heel goed is uitgewerkt, spectaculaire actie en ziet er goed genoeg uit. 15 uur aan singleplayer missies plus 100 side missies. Kopertje voor moi hoor
Ik vond zelf de demo van de wheelman best wel leuk, 1 minpuntje als je in het donker rijdt zie je bijna niks.
Wanneer was hij op Marketplace gekomen ? Vanaf die dag duurt het een week voordat de Silver mensen hem kunnen downloaden.
Echt zwaar irritant. Nou dan nog maar 3 daagjes wachten hoor. Is de demo een beetje vet. Vind zelf erg veel weg hebben van The Darkness.