Voor mensen die vaak UFC kijken of zelf MMA doen is die nieuwe UFC game echt wel de shit man ik vermaak me er echt fucking prima mee kan niet w8ten op deze game !
Ik vind UFC wel tof tot dusver, maar ik mis nog wel het soepele combineren en counteren, ik zal nog even wat oefenen maar ik ben er nog niet over uit of ik deze wel of niet moet gaan kopen.. ook vindt ik de hit-detection wat zwak, in de replay rag je dan volop iemand z'n kanus, maar in de game zelf lijkt het toch wel of je echt wat mist, erlangs veegt, maar niet echt die klap die je zou willen geven en zien.
Vind de Red Faction demo echt gaaf joh! Ik dacht eerst ja word 3 keer niks maar heb ik me flink in vergist! Moest zelf op gegeven moment beetje denken aan andere Free Roam game....waar je met parachute springen begon maar kan niet op naam komen Maar ik vond het er ook best wel gaaf uit zien! Moest wel even wennen in begin maar zodra je in die walker zat was het weer feest
Just Cause? Zal de demo is proberen, heb zo'n code gekregen, ingevuld en demo gedownload, en nooit opgestart
Ik vind het grondwerk op tv eigenlijk ook geen hol aan, en ik heb hetzelfde met de game. Zodra ik gepinned word wil ik zo snel mogenlijk weer opstaan om het afstand spel met de strike attacks te spelen. Maar in dat opzicht is UFC tapout veruit inferieur aan fight night round 4, wel slim van ze om het spel eerder uit te brengen.
UFC demo is wel echt gaaf! Alleen win je altijd met die blanke, dat maakt het spelen (met iemand naast je op de bank) van de demo niet aantrekkelijk. Wel binnen 5 seconden met een kniestoot iemand KO getrapt ..
Vanmiddag gespeeld, en viel me wel mee, had er zeker minder van verwacht. Jammer dat het 3rd person is...
Kwam vandaag niet de demo van Battlestations pacific? Hoelaat is dat dan ongeveer? Meen iets van 15:00?