Vond de bionic commando best wel vet alleen geeft de MP je niet echt het swing gevoel dat je waarschijnlijk in de SP hebt.
Tales of Vesperia Demo Uitgebracht: 15-5-2009 Bestandsgrootte: 278 MB http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/0ddf0001-0000-4000-8000-00004e4d87ef
Niet groot, qua mb's. In mn queue gezet. Wil hem wel eens proberen. Ben benieuwd of een demo hiervan een goede indruk kan achterlaten. Stiekem denk ik wel dat het vetjes is.
Ik vind die demo van batlle station midway maar matig, ik vuur 16 bommen af op een bootstore en nog gaat hij niet kapot.
Dan doe je het wel niet goed hoor. En daarbij, het zou wel erg makkelijk zijn als ze met één of twee treffers kapot waren. Dan is een MP spel zo gespeeld.
de kunst is juist om een schip in één klap kapot te maken. dat word al een stuk moeilijker. Heb deel één op de pc echt gruwelijk veel gespeeld en vermaakte me er altidj prima mee.
Jup, ik ook (maar dan op de Xbox). De demo van deel 2 wist me wel te plezieren en ben benieuwd wanneer Pacific op de mat valt.
Red Faction®: Guerrilla™ Demo voor meer spelers Bestandsgrootte: 627 MB Tiger Woods PGA TOUR 10 - Demo Bestandsgrootte: 2 GB
red faction vond ik ruk, leuk de boel slopen maar totaal geen eigen gezicht. Wolverine trouwens ook! Damn wat een ongeinspireerd spel....te suf voor woorden. Ben nog wel fan van Logan...
Red Faction ben ik met je eens, maar Wolverine niet. De meeste niet als ik zo het Wolverine topic bekijk. Gewoon lekkere brute actie. Wat vind je trouwens wel leuk? Ik zie je de laatste tijd meer klagen over games dan ze loven. Zelfs PoP en AC durf je af te kraken! Of misschien kom ik toevallig alleen je negatievere posts tegen Demon Souls telt niet mee! Die is voor de PS3.
wanneer is die demo van Tales of Vesperia nou precies uitgekomen wil hem ook spelen maar heb een zilver account weet ik nog hoe lang ik moet wachten tussen goud en zilver zat toch een week verschil?