1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's (Deel 3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De 15e. Morgen is ie dus als het goed is voor jou te downloaden.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow ja die demo.... vond ik ook ruk :+

Serieus het lijkt op zoveel games die we al gezien hebben......

Welke spellen ik van de laatste tijd wel leuk vond.....

Ik denk dat ik 'geen enkele' moet antwoorden. Op de ps3 Demons Souls en Infamous.

Tis ook niet voor niks dat ik weer Halo 3 en GTA regelmatig speel...

Ow wacht Streetfighter IV is super!

Wat dat betreft ben ik blij met de demo's op XBL, dan kan ik nl mijn vaak juiste voorgevoel bevestigen ;)

Ben benieuwd of er op de E3 nog games/demo's uit het ms-kamp komen

edit: niet dat er niks te beleven is op de 360. Fallout 3 aan begonnen en L4D is onderweg

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    Dat je maar eens meer Demon's Souls speelt! O-) *)

4. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Net even de demo van Red Faction Guerrilla gespeeld, moet zeggen dat ie me toch aardig bevalt. Komt waarempel nog een beetje tactiek om de hoek kijken, bij de spelmodus Damage Control. Geen last van lag of connection loss. Zijn er hier nog meer mensen die de demo hebben geprobeerd?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    X-Blades - Demo
    Bestandsgrootte: 703 MB

Misschien maar eens downloaden om...ehm...te genieten van de geweldige gameplay! :+

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jep ik...
    En ben het met je eens,de demo beviel me ook wel.
    Ben ook zeer zeker benieuwd naar de andere 19 MultiplayerMaps.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond eens wat demo's geprobeerd, maar die geven me bijna altijd een slecht gevoel. Ik neem er de tijd niet voor, of je wordt meteen in een game gedropt, terwijl de besturing nog vaag is. Als je dan een keer dood gaat of ff vast zit hou ik het meteen voor gezien.
    Tales, X-Blades, BattleStations, R Faction. Vond het allemaal maar niks.
    SBK heb ik dan wel redelijk positieve indruk over. Is niet spectaculair, maar speelt op zich best prima. Zal zo nu en dan nog wel eens een race rijden.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Enige demo (van de recent verschene demo's) die mij beviel, was die van Wolverine! Vond het een aardig vette demo en zou de game zelf ook opzich wel willen kopen, maar dan wel voor maximaal twee tientjes ofzo, dus ik wacht er nog ff mee!
    Had trouwens ook een demo van een honkbal game (MBL09??)....naaah, daar snapte ik dus echt geen fuck van hoe dat werkte zeg 8)!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bij Red Faction gaan ze er denk ik van uit dat jij de SP demo ook gespeeld hebt, en dus de controls kent. Ik vind beide Red Faction demos geweldig en het is dan ook zeker weten een kopertje voor moi .

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Fight Night Round 4 - Demo
    Bestandsgrootte: 784 MB

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vet, deel drie nog nooit geprobeerd of gespeeld dus deze maar is proberen :cool:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    FN4 belooft iig een stuk dynamischer te worden, ben benieuwd

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb FNR3 met veel plezier gespeeld! En nee, niet alleen vanwege de achievements ;)! Was gewoon een vette game, en dat terwijl ik helemaal niet van vechtgames hou! Ga deze demo dus zeker ff checken!

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vind FNR4 niet tof, het mist gewoon wat. Weet niet, maar vond FNR3 een stuk toffer.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    O...ik vond de demo juist wel tof! Ziet er stuk beter uit dan FNR3, dat sowieso! Vechten zelf gaat ook iets fijner heb ik t idee. Maja, is al hele tijd geleden dat ik FNR3 gespeeld heb, dus kan t eigenlijk niet echt vergelijken?!

16. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 loopt steeds vast op de fight night round 4 logo... :confused:

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vind de FNR 4 demo echt gaaf! Precies de stoot geven die je wilt middels de rechter stick is wel nog wat wennen.

18. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond FNR 4 echt tegenvallen! Leuk idee die lowpunches op die rechterstick aan de onderkant gooien, maar als je een uppercut op zn gezicht wilt geven kan het nog weleens een hoek op het lichaam worden. Werkt zeker niet perfect als je een leuke combo wilt maken na een goede dodge of block. Gele kleurtje na een counter vind ik nep, en laat zien dat het alleen gebeurt als je precies doet wat het spel wil. Vind dat je stamina heel langzaam omlaag gaat, super onrealistisch. Gewone klappen doen heel weinig dmg, alleen met haymakers krijg je echt iemand neer. Het voelt ook niet helemaal goed. Al met al een grote teleurstelling:mad:

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Juist, bij jou dus ook. Bij mij ook...eerst blijft ie gewoon hangen bij dat logo...en dan kun je de guide knop nog gebruiken. Maar wacht je te lang, dan blijft ie gewoon vastzitten inderdaad. Fijne demo..........gelijk eraf knallen maar weer dan...werkt toch niet.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Guitar Hero Greatest Hits Demo
    Bestandsgrootte: 498 MB

Laatst bewerkt: 1 jun 2009

Deel Deze Pagina