3 Nummertjes maar Dulle? Straks maar even downloaden, gelukkig neemt deze niet zoveel ruimte in beslag. Metallica was 1+ gig...
Waar blijft die Lost Planet 2 demo? ...beter brengen ze die wel even op Live zeg, het is eigenlijk gewoon beloofd.
Nog steeds niks...ik zie het nog wel gebeuren dat er geen demo komt. Kunnen ze maar beter een goeie uitleg hebben.
en wat anders? ga je ze een boze brief schrijven? Ze willen zo'n Demo pas releasen als het spel in een goed daglicht komt te staan door de demo, dus niet als ze er nog niet tevreden over zijn. Wil jij wel een demo spelen waar zij nog niet tevreden over zijn?
Demo van GH sla ik over. Drie nummers die ik niet zo leuk vind. Die van Overlord 2 ga ik wel proberen. Die had ik nog niet verwacht en lijkt me wel leuk.
Die demo is echt hardstikke lollig. Wat een humor weer, en minions rijden nu ook op Wolven. Althans, in dit level wel. En dat ziet er echt super hilarisch uit.
Is er eigenlijk een demo geweest van James Bond: Quantum of Solace? Kan hem krijgen via een deal op de Xbazaar maar ik twijfel een beetje. Dulle ?
Nee, is geen demo over verschenen maar je moet maar reviews checken, persoonlijk vond ik het een mix van graphics, en MP van Call of Duty 4 met een eigen James Bond sausje eroverheen.
Nope, maar is wel een vermakelijke game. Niet super maar ook niet slecht. Even een uurtje of 5 plezier en dan ben je klaar.
Ik heb Quantum of Solace ook sinds deze week binnen en moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak! SP is best ok en de MP bevalt me ook best goed!