Ik denk dat hij Dirt 2 bedoelt. Geen idee wanneer die beschikbaar is voor Silver leden. Anders moet je even op Google zoeken naar download links via rapidshare en dergelijke sites. Om 'm af te spelen moet je 'm zelf op een cd of dvd branden.
ja die staat toch gepland voor volgend jaar zomer? Ik zie bij FN R 3 alleen download content van 900 mb is gewoon een nieuwe demo dus?
Gister de demo van Wet gedownload en gespeeld. Erg toffe game helemaal in de trent van Kill Bill! Geweldig die ga ik zeker halen!
Deed me erg aan Tribes denken. Gamplay vond ik niet echt meer van deze tijd en grafisch niet geweldig maar voor de rest voelde t allemaal wel degelijk
Transformers: Revenge of the Fallen Demo Price: Free Availability: North America Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LANGUAGE,VIOLENCE] The all-new Transformers™: Revenge of the Fallen™ Demo – with Multiplayer! Download now to control a variety of TRANSFORMERS characters taken from the largest roster of AUTOBOTS and DECEPTICONS in a single game. Bring the war online and battle with or against friends in Team Deathmatch, one of the full game’s many Multiplayer Maps and Modes! Hone your skills offline in a mission from one of the game’s two full Single Player Campaigns. Try the demo to see why you should buy the game today! All-new Character and Map Pack Plus Game Add-on also available! Download the demo.
Waarom zijn sommige demos hier niet te downloaden. Op de amerikaanse marketplace heb ik madden, ghostbusters, transformers en nog meer demos van spellen die hier ook gewoon uitkomen maar hier niet te spelen zijn. Zoveel moeite is dat toch niet!
Wat voor reden het ook is, het zal geen goede reden zijn. Er is zóveel wat ze in de US wel krijgen en wij hier niet. Vreselijk irritant. (vooral aan het feit dat wij nog steeds geen Video Marketplace hebben erger ik me)
Dan kan je nog steeds niks met die Video Marketplace. En op die demo's moet je dan steeds een week wachten (na die week ben ik al vergeten dat die demo er uberhaupt was. ) Maar voor de demo's is het inderdaad een mogelijkheid...
Wij worden hier in Europa altijd overgeslagen. In Amerika krijgen X360 gebruikers honderden acties en exclusieve dingen per jaar en hier mogen we blij zijn als we 1 leuke actie hebben. Ik kan het overigens wel begrijpen dat wij de demo van The Ghostbusters: The Video Game nog niet hebben aangezien die hier nog niet uit is.
Ik snap dat ook niet hoor. Volgende generatie ga ik de mogelijkheden van de ''buurman'' goed in de gaten houden. Maar het meest belachelijk vind ik dat we hier nog geen 1 tegen 100 hebben.