Op de site van MajorNelson staat vermeld dat de demo van KUF: COD nu voor Europa te downloaden is. Zometeen ff checken.
Mijn vraag wat vonden jullie van KUF? Ik vondt het tof! alleen jammer van SP die zo snel opging en het eentonige pad dat je moest volgen
ik vind t k*t ,.. vond de ouwe kuf's echt geweldige games die echt iets nieuws probeerden te doen. Vind t echt stom dat ze zomaar overstappen op een lauwe hack en slash formule ....
Ik heb zelf de 1e KUF op de oude box gehad. Ik vond het een goede game. Nml. de combinatie van strategie, het RPG gedeelte en de hack en slash was goed uitgewerkt, voor mij dan. Helaas hebben ze het nu over een andere boeg gegooid. Dus deze komt er niet voor mij.
Heb nog nooit eerder kuf gams's gespeelt zelf nooit gekent maar zal hem zoiezo ook nooit kopen misschien voor koopje maar anders niet.
Demo: Turning Point: Fall of Liberty Content: Turning Point:Fall of Liberty Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: T (Teen) LANGUAGE,VIOLENCE] In an alternate reality, unstoppable Nazi forces win world War II, and take over Europe and the United States. Witness war more personal than ever. Download the demo of this provocative shooter and witness the Third Reich's epic invasion of New York, then go to www.turningpointgame.com to join the resitance! Size: 1.24 GB
Heb Turok demo gedaan en ik vond hem echt heel gaaf! Zag er ook goed uit en die duel Wield met Shotgun, Gruwelijk! En bow werkte ook goed! En die knife met dino's is zoo vet! Ik mis alleen ouwe turok gevoel...is misschien wat onrealistisch maar dat vond ik altijd zo gaaf aan turok...nu vind ik het meer een jurassic park game worden...
Vond persoonlijk wel vet, beetje eentonig. Denk persoonlijk als je het met 4 player co-op speelt echt tof is.
Turning Point Fall of Liberty: Kort en lelijk maar oh zo vet! veel animaties en kleine cinematics die er toch goed uitzien.. je wapens voelen krachtig aan.. je kan enemies als levend schild gebruiken wat altijd vet is.. je omgeving voelt heel belangrijk aan wat altijd een + is.. overal: Kort maar krachtig!
Vind de muziek echt verschrikkelijk , totaal niet passen bij de game. Ook de vijanden bewegen zo onnatuurlijk .
Turning point is vreselijk.. Controls zijn niet gebalanced.. je hebt controle sensitive kan je op low medium en fast zetten.. geen lijkt precies goed te zijn het is allemaal net te traag of te snel.. als je duren of de trap afmoet duurt het veel te lang voor dat je het icoontje ziet.. de grafics zijn slecht en afgetrapt pixelig.. let maar op de rook. als je deze stijl van de mid 40's 50's ziet tegenover die van bioschock is dit echt een ruk game.. de guns voelen ook nog eens sloom aan. en de vijanden zien er niet uit.. ik heb de demo gespeeld en daarna ook meteen weer erafgeflikkert.. deze game is nog lang niet af.. en het allermooiste voorbeeld.. is de gele taxi die je opeens tegenkomt waarvan de scale niet klopt.. heb nog nooit zo'n kleine taxi gezien...